Laatst ontmoette ik een jongen die nog geen 2000 km had gereden en zijn MadAss blok was al naar de schijt.Marinus84 schreef:ik dacht dat sachs altijd superblokjes maakte...
madass
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
sander_c50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: c50 '70
het blokje wat eronder hangt is idd gewoon chinees... net als de rest van de brommer volgens mij
emm hoe ik het frame heb kaalgekregen? subtiel met de staalborstel op de boormachien 8)
ga nog met albastine superafbijt aan de gang voor de plekken waar ik niet bij kon komen
heeft iemand een goede suggestie voor plamuur? geen idee wat goed is ofzo
emm hoe ik het frame heb kaalgekregen? subtiel met de staalborstel op de boormachien 8)
ga nog met albastine superafbijt aan de gang voor de plekken waar ik niet bij kon komen
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Alabastine 2componenten is echt heel erg goed, duurt maar heel even voordat het hard is, wordt zo hard als staal.sander_c50 schreef:het blokje wat eronder hangt is idd gewoon chinees... net als de rest van de brommer volgens mij![]()
Is wel erg duur en het potje is maar klein, dus ik weet niet wat je allemaal moet plamuren ?
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
kan dat ook hitte aan?Kippenverver schreef:Alabastine 2componenten is echt heel erg goed, duurt maar heel even voordat het hard is, wordt zo hard als staal.sander_c50 schreef:het blokje wat eronder hangt is idd gewoon chinees... net als de rest van de brommer volgens mij![]()
Is wel erg duur en het potje is maar klein, dus ik weet niet wat je allemaal moet plamuren ?
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
-
madass
- 4T-MSB regular
- Bezit: Skyteam cobra
heey jongens
ik heb even na gevraagt ivbm mn eigen madass
de motorblokjes zijn skyteam
de cilinderkop is een eco dus een andere 50 cc kop er op en moet beter lopen en ook gelijk ontgrenste cdi er op
dan heb je ook nog inlaat spruitstuk die is zo mager dat hij niet harder wil
min punten
zijn niet snel de versnellings bakken zijn niet betrouwbaar
geen uitlaten (of beugels maken dan wel)
op mn eigen madass zet ik er gelijk een 70 op en snelle cdi
ik heb even na gevraagt ivbm mn eigen madass
de motorblokjes zijn skyteam
de cilinderkop is een eco dus een andere 50 cc kop er op en moet beter lopen en ook gelijk ontgrenste cdi er op
dan heb je ook nog inlaat spruitstuk die is zo mager dat hij niet harder wil
min punten
zijn niet snel de versnellings bakken zijn niet betrouwbaar
geen uitlaten (of beugels maken dan wel)
op mn eigen madass zet ik er gelijk een 70 op en snelle cdi