ik.bordeaux schreef:wtf, die wouten stonden erbij en jij draait nog een busje in die carb?SBP schreef:haha ja dat verhaal weet ik ook nog, was op laan 1914 toch?superboerjan schreef:Ik weet nog dat hij mij belde dat ie was aangehouden. Ik boek hem met de auto naar hem toe, snel busje erin en op naar de rollers. Mooie tijden waren dat, die wouten konden niets doenSBP schreef:nee dat hoeft niet
dat zijn de witte busjes van janus,
bij olivier werkte dat ook altijd goed, zelf gezien
het is gewoon beetje geluk/pech hebben met het erin doen. Scheelde hem 325e.
@ Bordeaux
Ik heb al een pb van een vriendje van je gehad en zal hem nog wat busjes toesturen.
wie heeft jou gepbt dan?
Mijn Jincheng Dx
@ SBPbordeaux schreef:wtf, die wouten stonden erbij en jij draait nog een busje in die carb?SBP schreef:haha ja dat verhaal weet ik ook nog, was op laan 1914 toch?
wie heeft jou gepbt dan?
Was bij laan 1914 & Lockhorsterbos.
@ Bordeaux
Hij had zijn benzinekraantje dicht gedraaid. Moest hij meerijden, stopte die brommer opeens. Hij zo van 'ow mijn bezine is op', papieren inleveren en lopen naar tankstation, vanaf daar moest hij dan naar de rollerbank komen. Die agent dacht ff slim te zijn
Toen snel bosjes ingedoken met die brommer, kwam ik aanrijden, busje er in, zogenaamd tanken en op naar die roller.
maar ik was dat dus niet he!superboerjan schreef:@ SBPbordeaux schreef:wtf, die wouten stonden erbij en jij draait nog een busje in die carb?SBP schreef:haha ja dat verhaal weet ik ook nog, was op laan 1914 toch?
wie heeft jou gepbt dan?
@ Bordeaux
Hij had zijn benzinekraantje dicht gedraaid. Moest hij meerijden, stopte die brommer opeens. Hij zo van 'ow mijn bezine is op', papieren inleveren en lopen naar tankstation, vanaf daar moest hij dan naar de rollerbank komen. Die agent dacht ff slim te zijn.
Toen snel bosjes ingedoken met die brommer, kwam ik aanrijden, busje er in, zogenaamd tanken en op naar die roller.
dat was olivier
pwoap pwoap pwaaaap
-
bordeaux
ja ja;)SBP schreef:maar ik was dat dus niet he!superboerjan schreef:@ SBPbordeaux schreef:wtf, die wouten stonden erbij en jij draait nog een busje in die carb?SBP schreef:haha ja dat verhaal weet ik ook nog, was op laan 1914 toch?
wie heeft jou gepbt dan?
@ Bordeaux
Hij had zijn benzinekraantje dicht gedraaid. Moest hij meerijden, stopte die brommer opeens. Hij zo van 'ow mijn bezine is op', papieren inleveren en lopen naar tankstation, vanaf daar moest hij dan naar de rollerbank komen. Die agent dacht ff slim te zijn.
dat was olivier
-
Boele
- 4T-MSB regular
- Bezit: Skyteam Gorilla
heb je een foto van wat je met die busjes bedoeld?superboerjan schreef:Ik weet nog dat hij mij belde dat ie was aangehouden. Ik boek hem met de auto naar hem toe, snel busje erin en op naar de rollers. Mooie tijden waren dat, die wouten konden niets doenSBP schreef:nee dat hoeft niet
@ Bordeaux
Ik heb al een pb van een vriendje van je gehad en zal hem nog wat busjes toesturen.
erg benieuwd!

het zijn gewoon witplasticken busjes die je in je carb doet waardoor je gas maar half open kan.Boele schreef:heb je een foto van wat je met die busjes bedoeld?superboerjan schreef:Ik weet nog dat hij mij belde dat ie was aangehouden. Ik boek hem met de auto naar hem toe, snel busje erin en op naar de rollers. Mooie tijden waren dat, die wouten konden niets doenSBP schreef:nee dat hoeft niet
@ Bordeaux
erg benieuwd!
-
Dxnny
-
Dxnny