misschien wat duidelijker om te zien dat het geen repro zadel is,het slechtere zadel heb ik nu terug deftig gekregen maar gaat binnenkort naar max garniering
mvg
Thomas

Ik wou op bepaalde zaken besparenMidnight Creations schreef:Mooi man!!
Maar wat ik me dan vooral afvraag is waarom je singa onderdelen zou gebruiken op zo'n kapitaal fietsje??
Das zo'n beetje hetzelfde als een super duur horloge kopen en er een nepleren bandje omheen doen.... (Voor mij dan..)
Verder super!

Saik0 schreef:Snap jullie belgen niet, geven bakken met geld uit aan een fantastisch project, kappen er halverwege mee en verwachten er weer de hoofdprijs voor terug te krijgen.
Kickstarter schreef:niet veralgemenen heer zijn ook nog Belgen die wel tot de finish geraken. feit is wel dat op 2dehands en kapaza, wat bij jullie marktplaats is of .nl
veel te veel geld word gevraagd voor honda'tjes, (en dan nog nederlandse) vandaar dat we massaal uit nederland aan het kopen zijnik zie er hier in de buurten meer en meer verschijnen met nederlandse accenten.
laat de kaas niet van jullie brood jatten, johzo dom zijn die belgen nou ook weer niet.
al een geluk dat de meeste bij jullie niet doordraaien met jullie prijzen (respect) en de hobby menselijk houden, doe ik zelf ook als ik iets verkoop! Onlangs nog gedaan en het was gauw verkocht ook. Terwijl de rest blijft staan