Heerlijk motorrijweer nou.
Baalde echt onwijs dat ik vorige week zaterdag nog niet kon rijden, maarja, geduld is een schone zaak zallen we maar zeggen
Ben ondertussen een beetje aan de XT bezig, ding ligt nu uit elkaar, alleen het motorblok en het frame zitten nog aan elkaar (geen zin om het motorblok eruit te halen)
En ben nu een beetje aan het filosoferen hoe ik het frame recht ga maken
Het balhoofd staat +/- 4graden schuin , en het frame bij het balhoofd (zegmaar het rechte stuk onder de tank) , staat ook, tot op 10cm vanaf het balhoofd, ietsjes schuin.
Is denk allemaal nog wel recht te krijgen (ga het eerst zelf proberen, en anders het frame laten richten)
Maar ik moet even een goede manier zien te verzinnen HOE ik het recht ga maken.
Denk dat ik nu weet waar en hoe ik hem moet klemmen in de bankschroef (zal ook niet makkenlijk gaan) , en nog even een manier vinden hoe ik het frame recht ga maken.
Het balhoofd iets draaien zodat ie weer recht staat lukt me wel met een dikke lange pijp, maar om vervolgens ook nog het laatste stukje frame 'in lijn' te krijgen ben ik nog niet helemaal uit.
Maar uit respect voor het Honda 4takt forum ga ik dat hier allemaal niet bijhouden, heb een topic erover op het motor-forum, bij de offroad sectie, en dan 'XT oplap project' (zal ergens onderaan staan (of pagina 2), ff niet meer geupdate)
Dus voor de geinteresseerden is het daar te volgen.