Komt van Coos jagerbrandicus schreef:Gaaf, een echte Jap CD65!
Van Coos?
Zonde om er iets aan te doen, gewoon lekker orgi laten en een keer op motorkenteken zetten.
Tanksealer erin en klaar.
Erwin: Die 10500 km schatting komt denk ik zo: Een ZB teller telt t/m 9999,9 km. Dus om de 10.000 gaat ie op 0. Ik ga de mijne ook binnenkort klokje rond rijden en heb het al eens eerder gedaan. De afgelezen tellerstand bij demontage van dat blok kan dus 500 zijn, terwijl het in werkelijkheid 10500, 20500 enz kan zijn. Lijkt me ook wel waarschijnlijk als ik de staat zie. Ik zie regelmatig ZB's met écht een paar honder km en dat ziet er dan gewoon 100% nieuw uit.
butthead's zooitje pagina 40 update
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: butthead's zooitje pagina 26 foto's van de zb en cd65
Ga heen en vereenvoudig u!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
zech joost jij zocht toch een motor dax. dan moet je morgen maar is met je baas gaan praten.Kippenverver schreef:Komt van Coos jagerbrandicus schreef:Gaaf, een echte Jap CD65!
Van Coos?
Zonde om er iets aan te doen, gewoon lekker orgi laten en een keer op motorkenteken zetten.
Erwin: Die 10500 km schatting komt denk ik zo: Een ZB teller telt t/m 9999,9 km. Dus om de 10.000 gaat ie op 0. Ik ga de mijne ook binnenkort klokje rond rijden en heb het al eens eerder gedaan. De afgelezen tellerstand bij demontage van dat blok kan dus 500 zijn, terwijl het in werkelijkheid 10500, 20500 enz kan zijn. Lijkt me ook wel waarschijnlijk als ik de staat zie. Ik zie regelmatig ZB's met écht een paar honder km en dat ziet er dan gewoon 100% nieuw uit.
ik ben met de cd ook niet van plan te restaureren of zo enkel de lelijke dingen een beetje opknappen. zo als het bagage rek, bok, jiffy. de dingen die er misschien aan toe hevoegt woden zijn een koffer van hout en eventuweel een paar been schilden er op zetten. en daar houd het zoon beetje mee op.
op motor kenteken komt hij niet dat is juist de rede dat ik de dax weg gedaan heb. ik heb met die dax 2 blokken kapot gereden en 1 de kleppen krom. dat vind ik meer dan te veel in 2 jaar tijd waar van hij nog een jaar op zolder heeft gestaan.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
dat van die 2 blokken ligt vooral aan jezelf... niet sleuteltechnisch, maar omdat je een blok koopt om af te raggen, en dan vind je het raar dat het blok het niet zo goed doet na een tijdje...butt head schreef:zech joost jij zocht toch een motor dax. dan moet je morgen maar is met je baas gaan praten.Kippenverver schreef:Komt van Coos jagerbrandicus schreef:Gaaf, een echte Jap CD65!
Van Coos?
ik ben met de cd ook niet van plan te restaureren of zo enkel de lelijke dingen een beetje opknappen. zo als het bagage rek, bok, jiffy. de dingen die er misschien aan toe hevoegt woden zijn een koffer van hout en eventuweel een paar been schilden er op zetten. en daar houd het zoon beetje mee op.
op motor kenteken komt hij niet dat is juist de rede dat ik de dax weg gedaan heb. ik heb met die dax 2 blokken kapot gereden en 1 de kleppen krom. dat vind ik meer dan te veel in 2 jaar tijd waar van hij nog een jaar op zolder heeft gestaan.
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
butt head
- moppersmurf
dat 2e blok was om een paar zomers mee te rijden en zo erg heb ik ook niet die dax af lopen raggen. ik vind het gewoon niet fijn als je over een weg waar je 80 mag met 60 te gaan rijden dus dan hou je het gas open dat je mee kom zo dat niet al die mongolen in auto's je inhalen waar het niet kan. of dat ze je van de weg af drukken om dat ze denken dat het een brommer is.Monkeymadness schreef:dat van die 2 blokken ligt vooral aan jezelf... niet sleuteltechnisch, maar omdat je een blok koopt om af te raggen, en dan vind je het raar dat het blok het niet zo goed doet na een tijdje...butt head schreef:zech joost jij zocht toch een motor dax. dan moet je morgen maar is met je baas gaan praten.Kippenverver schreef:Komt van Coos jagerbrandicus schreef:Gaaf, een echte Jap CD65!
Van Coos?
dat yx blok zat al na 500km het bigend te bonken. het dax blok heb ik op een ritje hengelo - ommen - hengelo de zuiger veren kapot gereden. het zelfbouw blok heb ik de kleppen krom gereden omdat daar 0 speling tussen de zuiger en kleppen zat dat schijnt niet goed te gaan als je volgas geeft.
- gerbrandicus
- Astrealover
17 inch rijdt toch relaxter op de grote weg tussen de auto's. Niet alleen voel je je veiliger maar het rijdt rustiger en stabieler vanwege de grote wielen. Waarschijnlijk kan je ook af met zwaardere vertanding (verhoudingsgewijs) omdat kleine wieltjes, die ook nog eens breder zijn, een stuk meer weerstand hebben. Dus minder toeren.
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Zijn die kleine wieltjes dan zo dik dat ze meer grondvlak hebben dan een grotere maar dunnere 17 inch band?gerbrandicus schreef:17 inch rijdt toch relaxter op de grote weg tussen de auto's. Niet alleen voel je je veiliger maar het rijdt rustiger en stabieler vanwege de grote wielen. Waarschijnlijk kan je ook af met zwaardere vertanding (verhoudingsgewijs) omdat kleine wieltjes, die ook nog eens breder zijn, een stuk meer weerstand hebben. Dus minder toeren.
Honda CoolDriver50
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
breder, ja...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Dat is geen discussie, dat is een feit.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
kwan wel zijn maar ik vond de dax met 120 op de klok fijner rijden dan mijn ss met 100 op de klok.
maar dat kwam warshijnelijk door de 70kg bagage die achter op mijn ss zat.
maar dat kwam warshijnelijk door de 70kg bagage die achter op mijn ss zat.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Einde discussie.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
een paar foto's van het ongelukje dat ik gister had.
volgens mij is het frame iets op gestukt. maar volgens mijn ouders niet. misschien dat iemand even zou willen meten hoeveel cm hun tussen het origineele spatbord en kop hebben. ik heb er 7,3cm ongeveer tussen zitten. ik heb er een c90 blok onder zitten dus de kop zit al standard iets dichter op het spatbord.

zo op het oog zijn de volgende dingen beschadicht. spatbord en een koplamp oor hebben een deuk. tank, uitlaat hebben krassen.
toerenteller knipperlicht zijn kapot.
volgens mij is het frame iets op gestukt. maar volgens mijn ouders niet. misschien dat iemand even zou willen meten hoeveel cm hun tussen het origineele spatbord en kop hebben. ik heb er 7,3cm ongeveer tussen zitten. ik heb er een c90 blok onder zitten dus de kop zit al standard iets dichter op het spatbord.
zo op het oog zijn de volgende dingen beschadicht. spatbord en een koplamp oor hebben een deuk. tank, uitlaat hebben krassen.
toerenteller knipperlicht zijn kapot.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: butthead's zooitje pagina 27 foto's ssje in de kreukels.
Misschien hebben we er meer aan als je wat foto's probeert te maken waar ook daadwerkelijk iets van het frame op te zien is..
Ga heen en vereenvoudig u!
-
butt head
- moppersmurf
Re: butthead's zooitje pagina 27 foto's ssje in de kreukels.
ik zou er wel meer willen maken maar mijn ouders willen mij niet in de garage hebben komende week. aangeizien ik met mijn poot om hoog moet zitten. deze foto's heb ik even snel kunnen maken.Kippenverver schreef:Misschien hebben we er meer aan als je wat foto's probeert te maken waar ook daadwerkelijk iets van het frame op te zien is..