Kleine vragen topic
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: Kleine vragen topic
Nee, voor zover ik weet niet.. Wat is er mis met een zuur accu dan?
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Rene77
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50
CB500 '76
CB750 DOHC '82
SMC Super 50 - Locatie: Capelle aan den IJssel
Ik heb mijn assen, kettingspanners en andere meuk in een badje gegooid om de roest eraf te krijgen. Het heeft er een paar dagen in gelegen en vanavond stond er ineens een soort groen schuim in de bak. Alle onderdelen zijn inmiddels redelijk zwart geworden en het lijkt erop dat de roestoplosser ook de zinken laag heeft opgelost....
Kan dit en zoja wat is er aan te doen (los van opnieuw verzinken natuurlijk)
A hard-on doesn't count as personal growth !
Want a new computer/phone? scratch here ▒▒▒▒▒▒▒▒▒ with a sharp object
-
Rene77
- 4T-MSB regular
CB500 '76
CB750 DOHC '82
Ik heb mijn assen, kettingspanners en andere meuk in een badje gegooid om de roest eraf te krijgen. Het heeft er een paar dagen in gelegen en vanavond stond er ineens een soort groen schuim in de bak. Alle onderdelen zijn inmiddels redelijk zwart geworden en het lijkt erop dat de roestoplosser ook de zinken laag heeft opgelost....
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ja dat is een nadeel van roest op losser.Rene77 schreef:Ik heb mijn assen, kettingspanners en andere meuk in een badje gegooid om de roest eraf te krijgen. Het heeft er een paar dagen in gelegen en vanavond stond er ineens een soort groen schuim in de bak. Alle onderdelen zijn inmiddels redelijk zwart geworden en het lijkt erop dat de roestoplosser ook de zinken laag heeft opgelost....
opnieuw verzinken is een goede optie.
kan je beter je hele brommert uit elkaar slopen en dan alle bouten moeren en assen in een emmer gooien en dan langs een verzinkerij gaan. vaak heb je voor 25 tot 50 euro een emmer aan bouten moeren en zooi verzonken
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Of je koopt ze nieuw, kost ook niet de wereld en heb je weer frisse schroefdraad..
-
Rene77
- 4T-MSB regular
CB500 '76
CB750 DOHC '82
Nou ... Een as kost al gauw twee tientjes, die remarmpjes zijn ook niet goedkoop. Ik ga even kijken welke opties ik heb.Kippenverver schreef:Of je koopt ze nieuw, kost ook niet de wereld en heb je weer frisse schroefdraad..
Weet iemand nog een goed bedrijf in de omgeving van Rotterdam. (geen Tolenaar btw)
-
Skiller
- 4T-MSB regular
- Bezit: Nog in opbouw:
Honda SS50Z K1-AR
Honda CR750 - Locatie: Hoogeveen
Als je aangeeft welk type kettingspanners en assen je nodig hebt kijk ik even wat ik nog heb liggen (zie ook mijn verkoop topic).Rene77 schreef:Ik heb mijn assen, kettingspanners en andere meuk in een badje gegooid om de roest eraf te krijgen. Het heeft er een paar dagen in gelegen en vanavond stond er ineens een soort groen schuim in de bak. Alle onderdelen zijn inmiddels redelijk zwart geworden en het lijkt erop dat de roestoplosser ook de zinken laag heeft opgelost....
Hoeft niet veel te kosten en ziet er weer mooi nieuw en fris uit.
-
Rene77
- 4T-MSB regular
CB500 '76
CB750 DOHC '82
Thnx, ik hou het even in het achterhoofd, morgen even bellen met galvano om te checken wat het moet kosten.Skiller schreef:Als je aangeeft welk type kettingspanners en assen je nodig hebt kijk ik even wat ik nog heb liggen (zie ook mijn verkoop topic).Rene77 schreef:Ik heb mijn assen, kettingspanners en andere meuk in een badje gegooid om de roest eraf te krijgen. Het heeft er een paar dagen in gelegen en vanavond stond er ineens een soort groen schuim in de bak. Alle onderdelen zijn inmiddels redelijk zwart geworden en het lijkt erop dat de roestoplosser ook de zinken laag heeft opgelost....
Hoeft niet veel te kosten en ziet er weer mooi nieuw en fris uit.
Niets, ik moet toch een nieuwe hebben, als het bestond was het leuk geweest, ik hou het gewoon bij de zuuraccu nu. Bedankt voor je reactieKippenverver schreef:Nee, voor zover ik weet niet.. Wat is er mis met een zuur accu dan?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Zuuraccu's moet je vloeistof bijhouden, gel niet.WietseC schreef:Niets, ik moet toch een nieuwe hebben, als het bestond was het leuk geweest, ik hou het gewoon bij de zuuraccu nu. Bedankt voor je reactieKippenverver schreef:Nee, voor zover ik weet niet.. Wat is er mis met een zuur accu dan?
-
firestone
- 4T-MSB addict
- Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
WietseC schreef:Niets, ik moet toch een nieuwe hebben, als het bestond was het leuk geweest, ik hou het gewoon bij de zuuraccu nu. Bedankt voor je reactieKippenverver schreef:Nee, voor zover ik weet niet.. Wat is er mis met een zuur accu dan?
Deze voldoen prima en passen gewoon netjes;
http://www.2ehandsrc.nl/N_frame.html?ht ... _10904.php
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
waar is de ss50 orgineel mee uitgerust wbt de carburateur?
hoeveel mm en wat voor een flens
hoeveel mm en wat voor een flens
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Een zuuraccu overleefd een winter stilstaan altijd wel, een gel accu vaak niet.nielspbr schreef:Zuuraccu's moet je vloeistof bijhouden, gel niet.WietseC schreef:Niets, ik moet toch een nieuwe hebben, als het bestond was het leuk geweest, ik hou het gewoon bij de zuuraccu nu. Bedankt voor je reactieKippenverver schreef:Nee, voor zover ik weet niet.. Wat is er mis met een zuur accu dan?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Precies andersom, schattebout.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Door het laden en ontladen van een accu veranderd het oppervlakte van de electroden, door gewoon gebruik op lange duur of diepe cyclie kan het voorkomen dat een elektrode een zwak punt krijgt en door het bewegen van het electroliet (alleen bij niet statische accu's) af breekt, gel beweegt minder en geeft dus minder kans dat een electrode met een zwak punt door beweging af breekt.
Een nadeel is dat gel minder vloeibaar is en tijdens het leveren van veel vermogen makkelijker gasbellen op het oppervlak van de electrode vast houdt en een onregelmatig electrode oppervlak veroorzaakt.
Een nadeel is dat gel minder vloeibaar is en tijdens het leveren van veel vermogen makkelijker gasbellen op het oppervlak van de electrode vast houdt en een onregelmatig electrode oppervlak veroorzaakt.