Kleine vragen topic
-
René
- Admin
- Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Re: Kleine vragen topic
De bussen van SL hebben overigens hetzelfde onderdeelnummer als die van een SS. Dus daar zal het niet aan liggen.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Kan me toch moeilijk voorstellen dat een SL naaf breder is dan een SS naaf. Bij een sharkbrug moet je ook extra ringen gebruiken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
René
- Admin
Ik doe er wel een extra ring tussen. Iemand een ss naafje over?
- gerbrandicus
- Astrealover
Misschien is de remplaat ietsje anders. Van C en CD verschilt bijvoorbeeld ook, heb ik eens ondervonden.
Als ik eraan toe kom dit weekend zal ik overdag eens het wieltje uit mijn SL halen. Ding steekt half in elkaar, is allemaal losjes in elkaar geschoven, dus is niet veel moeite. Dan zal ik eens het één en ander opmeten.
Als ik eraan toe kom dit weekend zal ik overdag eens het wieltje uit mijn SL halen. Ding steekt half in elkaar, is allemaal losjes in elkaar geschoven, dus is niet veel moeite. Dan zal ik eens het één en ander opmeten.
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Ik heb een ss tandwieldragernaaf over. Ziet alleen wel een wiel omheen maakt dat uit?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
René
- Admin
Dat zou relax zijn. Ik wacht even af.gerbrandicus schreef:Misschien is de remplaat ietsje anders. Van C en CD verschilt bijvoorbeeld ook, heb ik eens ondervonden.
@Lejon: PB
-
FJC
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda SS50
ik heb nu een 18 mm valstroom op mijn ss , maar nu vraag ik mij af waar zijn de schroefjes 13 en 41 voor?

Don't mess with the SS
-
FJC
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda SS50
maar die van mij loopt dus nu wat te arm, hoe moet ik hem dan rijker zetten?
Don't mess with the SS
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Hoofdsproeier vergroten. Maar kijk eerst even of die niet verstopt zit en of de gasnaald niet op zijn laagst staat. En of de luchtschroef niet veel te veel open staat. Vaak heeft Berend Botje zitten afstellen en is die volkomen verneukt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Hoezo veel onderdelen? valstroom 40+ onderdelen, SS carb 17 onderdelen ( http://www.cmsnl.com/honda-ss50zk3-holl ... E13-1.html )
Nu snapt iedereen vast waarom die valstroom dingen lastiger zijn in gebruik/onderhoud/afstellen
Nu snapt iedereen vast waarom die valstroom dingen lastiger zijn in gebruik/onderhoud/afstellen
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok