butthead's zooitje pagina 40 update
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: butthead's zooitje pagina 21. +2 projecten
ik weet niet of er nog meer stond en wat er stond. hij is daar een paar jaar terug uit die schuur gehaald en op de zolder bij 4stroke bike center gezet. daar heb ik hem vandaan.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
leuk, nog iemand met een c110 project, wat zijn je plannen, ori opbouwen of iets speciaals?
en voor je ss kan je je eigen vorkpoten afdraaien om er chromen bussen van een bussenvork op te zetten, heb je verder alleen de bussen/koplamporen/t-stuk en kroonplaat nodig.
en voor je ss kan je je eigen vorkpoten afdraaien om er chromen bussen van een bussenvork op te zetten, heb je verder alleen de bussen/koplamporen/t-stuk en kroonplaat nodig.
-
butt head
- moppersmurf
plannen voor de 110 waren een nette gebruikte brommer van maken toen had ik hem nog niet goed bij dag licht gezien.CB-viguur schreef:leuk, nog iemand met een c110 project, wat zijn je plannen, ori opbouwen of iets speciaals?
onder tussen zijn de plannen volledig restauratie redelijk origineel het frame en spul is allemaal overal over heen gekliederd met een lichtere blauwe verf gelukkig niet overal. het chroom is totaal vergaan. blok zal ook nog een verrassing worden toen aan het proberen was een vonk te creëren zat ik het vliegwiel op een manier bewegen hoe het niet hoort en er zit geen alu kop op maar een gietijzeren kop alla c310/320.
cb-viguur dat moet jij wel weten het frame nummer hoort toch op de zelfde plek te staan als bij een ss. aan de ontstekings zijde?
daar zie ik bij mijn frame nog niets staan. hopelijk zit er onder de verf nog wat.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Balhoofd al gechecked? Op SSK0, daxen en chalies zit het ook niet boven het blok.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
net is met een roestborstel over het frame aan het rossen geweest. toen kwam er c110-XXXXX tevoorschijn alleen door roest behoorlijk slecht leesbaar
blok nummer is ook wel apart b1100 er staan niet eens een nummer voor van een brommer
blok nummer is ook wel apart b1100 er staan niet eens een nummer voor van een brommer
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
rap oudje, 50mph volgens de boekjes. (40 boring x 39 slag)
-
butt head
- moppersmurf
klinkt ala een uitdaging om het ooit op brommer kenteken te zettennielspbr schreef:rap oudje, 50mph volgens de boekjes. (40 boring x 39 slag)
bij mijn pa zijn c100 is het ook zonder problemen gelukt om hem op brommer kenteken te zetten. ze vroegen het nog of hij op brommer of motor kenteken moest komen te staan. lang leven de busjes in de teur
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Merken die lui niet dat de gashendel dan geen hele korte slag maakt?butt head schreef:klinkt ala een uitdaging om het ooit op brommer kenteken te zettennielspbr schreef:rap oudje, 50mph volgens de boekjes. (40 boring x 39 slag)![]()
bij mijn pa zijn c100 is het ook zonder problemen gelukt om hem op brommer kenteken te zetten. ze vroegen het nog of hij op brommer of motor kenteken moest komen te staan. lang leven de busjes in de teur
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
Christiaan
- 4T-MSB addict
- Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Thomgun schreef:Merken die lui niet dat de gashendel dan geen hele korte slag maakt?butt head schreef:klinkt ala een uitdaging om het ooit op brommer kenteken te zettennielspbr schreef:rap oudje, 50mph volgens de boekjes. (40 boring x 39 slag)![]()
Zeg je dat het snelgas is
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Busje in de teur is legaal om een brommer te begrenzen. Ookal maakt hij dan een kleine slag, zeggen ze nix van.
Christiaan schreef:Thomgun schreef:Merken die lui niet dat de gashendel dan geen hele korte slag maakt?butt head schreef:klinkt ala een uitdaging om het ooit op brommer kenteken te zettennielspbr schreef:rap oudje, 50mph volgens de boekjes. (40 boring x 39 slag)![]()
Zeg je dat het snelgas is
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
En dan nog, de motor/bromfiets heeft een begrenzing die niet met een schakelaar/pinnetje snel te verwijderen is... Gewoon geldig lijkt mij.
-
butt head
- moppersmurf
anders zijn er nog wel mogelijk heden om hem langzamer te laten lopen.
en ook om hem weer harder te laten lopen. de nos s65 teur licht al klaar
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Hoe krijg jij het eigenlijk voor elkaar?, als ik met die zelfde vering als jij op je ss hebt er een kettingkapje op doe komt die tegen de ketting.
Honda CoolDriver50
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
butt head schreef:anders zijn er nog wel mogelijk heden om hem langzamer te laten lopen.
bij mij vroegen ze ook "motor of brommer" ik heb motor gezegd, lekker legaal opvoeren.
Wat is de diameter van een S65 carb? en die heeft dus dezelfde flens als een C110?
-
butt head
- moppersmurf
ik zou het niet weten bij mij paste het. alleen het chrome randje die er op zat die liep wel telkens te emmeren met de ketting. maar dat was ook niet continu aan lopen net of de schakel op een plek iets dikker was. zo af en toe hoorde je het schaven.
onder tussen ben ik ook weer wat verder met het blok nummer van de c110. dat blijkt een blok nummer te zijn van blokken die in belgie gebouwd zijn. nu nog ergens een beetje documentatie vinden om het te bevestigen.
de gietijzeren kop is niet origineel... moet nog een keer een andere voor gezocht worden dus
@ cb-viguur ik kwam laatst te kijken voor de verschillen tussen die 2 carburateurs. ze zijn op het oog identiek op de aan sluitingen van de olie toevoer na.

onder tussen ben ik ook weer wat verder met het blok nummer van de c110. dat blijkt een blok nummer te zijn van blokken die in belgie gebouwd zijn. nu nog ergens een beetje documentatie vinden om het te bevestigen.
de gietijzeren kop is niet origineel... moet nog een keer een andere voor gezocht worden dus
@ cb-viguur ik kwam laatst te kijken voor de verschillen tussen die 2 carburateurs. ze zijn op het oog identiek op de aan sluitingen van de olie toevoer na.