Kleine vragen topic

Hier kun je praten over je honda.
niba
4T-MSB regular

Re: Kleine vragen topic

Bericht door niba »

Eric schreef:Ik word er een beetje moe van dat alles 3x gezegd moet worden. Ook lijkt het dat je niet echt op zit te letten bij demonteren of dat dat ding gewoon verkeerd in elkaar zit. Er zijn zoveel tekeningen te vinden en als je goed kijkt, dan zie je hoe alles moet zitten. Op cmsnl.com kan je gewoon een heel onderdelen boek vinden waar je kan zien wat waar hoort.

sorry,ik zal jullie hier op dit forum verder wel ff met rust laten. :shock: goed weekend
En de leden die mij informatie hebben gegeven zal ik voortaan prive benaderen :wink:
Laatst gewijzigd door niba op 28 okt 2011 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Bezit: C50, CD50, Amigo
Contacteer:

Bericht door robertsp »

Die personen denken voortaan wel twéé keer na voor ze helpen.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.
ciebie
4T-MSB zombie
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project

Bericht door ciebie »

zomaar een vraag Niba, maar heb je al een haynes manual? ding is verrekte handig, ow.. de zoekfunctie op het forum trouwens ook!:)
jeroenhonda
4T-MSB regular
Bezit: Chaly en monkey z50j1

Bericht door jeroenhonda »

niba schreef:
Eric schreef:Ik word er een beetje moe van dat alles 3x gezegd moet worden. Ook lijkt het dat je niet echt op zit te letten bij demonteren of dat dat ding gewoon verkeerd in elkaar zit. Er zijn zoveel tekeningen te vinden en als je goed kijkt, dan zie je hoe alles moet zitten. Op cmsnl.com kan je gewoon een heel onderdelen boek vinden waar je kan zien wat waar hoort.

sorry,ik zal jullie hier verder wel ff met rust laten. :shock: goed weekend
En de leden die mij informatie hebben gegeven zal ik voortaan prive benaderen :wink:
Hahaha, sorry maar ik vind dat de jongens hier behoorlijk wat geduld met je hebben en erg netjes antwoord geven op je vragen. Als je sleutelt zullen er ongetwijfeld vragen naar boven komen, echter kun je voor 9 van 10 vragen die jij stelt zelf ook wel een oplossing verzinnen zonder gelijk hier de postslet uit te hangen. Koop, kopieer of steel nu gewoon zo'n sleutelmanual voor een ssje zoals iedereen je aanraadt dan kom je er ook wel uit. Voor de overige vragen kun je hier natuurlijk terecht
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Ik begin inderdaad wat Ralf en DJwesz deja vuen te krijgen, soms.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Bericht door butt head »

volgens mij heeft niba(lniels) een ander forum gevonden om 1000 en 1 vragen te stellen. 4-stroke.net

@ niba. we willen je hier niet krijt. maar gebruik de zoek funktie en het faq wat vaker voor je een topic maakt.
vaak helpt ook een beetje logisch na denken wel om een oplossing te vinden op je probleem.
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
niba
4T-MSB regular

Bericht door niba »

nogmaals bedankt butt head. :wink:
en leden die ik heb verveeld, nogmaals sorry
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Ik vraag me af of er verschil zit in de koppelingsmoeren van een dikkeharryblok en een normaal blok?
Draad is anders, maar de buitenkant?

Reden: ik wil eindelijk eens zo'n echte koppelingsmoersleutel aanschaffen maar wil hem dan vooral op de dikkeharry gebruiken.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
butt head
moppersmurf

Bericht door butt head »

Jurrien schreef:Ik vraag me af of er verschil zit in de koppelingsmoeren van een dikkeharryblok en een normaal blok?
Draad is anders, maar de buitenkant?

Reden: ik wil eindelijk eens zo'n echte koppelingsmoersleutel aanschaffen maar wil hem dan vooral op de dikkeharry gebruiken.
als je langs komt met je dikke harry moer kan je even passen of hij past. ik heb namelijk een dop/sleutel/ding om die koppelings moeren los te halen die geschikt is voor het grote en kleine model moer.

ik neem aan dat je deze moer bedoelt?
Afbeelding

Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Jup, die moer.

Wil iemand deze twee maten eens opmeten bij zo'n moer voor een normaal blokje? Met normaal blokje bedoel ik gewoon ss50, c50, etc.

Kan ik mooi die sleutel bestellen!

Afbeelding
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
René
Admin
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50

Bericht door René »

Heb wat via ebay gekocht uit Amerika. Hoelang duurt het meestal voor dat het dan hier op dat mat ligt?
butt head
moppersmurf

Bericht door butt head »

Jurrien schreef:Jup, die moer.

Wil iemand deze twee maten eens opmeten bij zo'n moer voor een normaal blokje? Met normaal blokje bedoel ik gewoon ss50, c50, etc.

Kan ik mooi die sleutel bestellen!

Afbeelding
de groote en kleine kant.
Afbeelding

er staat ook een nummer op. misschien is het een honda part no 07716-0020100

Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Ok danku, komt overeen met mijn moer, moet passen dus!

YES!!!!
Thomgun
4T-MSB addict
Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2

Bericht door Thomgun »

René schreef:Heb wat via ebay gekocht uit Amerika. Hoelang duurt het meestal voor dat het dan hier op dat mat ligt?
Ooit een keer een pakketje binnen 10 dagen ontvangen maar veel sneller zal het denk ik niet gaan... Meestal is het 2 tot 3 week
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Plaats reactie