Brommer loopt niet goed
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
thomasinga
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Hera62
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ben ik het mee eens, maar zulke reacties voegen werkelijk niets toe.
Als het probleem inderdaad bij de bougie te zoeken is zul je dat moeten kunnen zien aan de kleur/lengte van de vonk.. Als die gewoon goed is en je bougie heeft 0.6~0.7mm ruimte bij de elctrode moet dat gewoon goed zijn.
Als het probleem inderdaad bij de bougie te zoeken is zul je dat moeten kunnen zien aan de kleur/lengte van de vonk.. Als die gewoon goed is en je bougie heeft 0.6~0.7mm ruimte bij de elctrode moet dat gewoon goed zijn.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
laurenspost
- Frequent 4T-MSB visitor
Kippenverver schreef:Ben ik het mee eens, maar zulke reacties voegen werkelijk niets toe.
@ Kippenverver je hebt gelijk. Maar het probleem is alleen dat de vonk te minimaal is om hem fatsoenlijk stationair te kunnen laten lopen.
@ Thomassinga, de vonk is zo minimaal dat ik niet eens per direct naar mijn bougie hoeft te kijken. Hij vonkt immers niet tot heel matig.
4takt 4 laif