M'n Witte Dax. Nu met Dubbele Over!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
MJB
4T-MSB regular

Bericht door MJB »

Je bedoelt dat die kabel dan van onder in plaats van boven komt? Ik zal even daar wel even naar kijken. Ook zie ik nu ook op de foto's dat m'n buddy wel erg scheef zit. Hij sloot al niet helemaal goed meer (moet nu steeds slot opendoen in plaats van dat ik hem er zo in kan drukken. Dat is ook weer even een puntje waar ik naar moet kijken.

En tenslotte heb ik hier een witte bandenstift liggen waar ik even de letters Michelin en S1 wit mee ga maken. Als dat er echt niet uit ziet kan ik het er altijd afhalen.
MJB
4T-MSB regular

Bericht door MJB »

Vandaag maar eens wat nieuwe foto's gemaakt. Veranderingen ten opzichte van de vorige keer zijn:
- Daytona Showa achterveren. Zitten er al wel even op, maar zijn nooit op de gevoelige plaat vastgelegd.
- Letters op de banden wit gemaakt. Vind ik er wel mooier uitzien :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
B&DHC
4T-MSB addict

Bericht door B&DHC »

ziet er al erg mooi uit!
Ik zou allen kijken voor een ander zadel overtrekje.

Ps. als je nog mooiere foto's wil maken moet je een stuk hout of steen onder je standaart doen (zodat hij rechtop komt te staan) en je stuur recht zetten :wink:
MJB
4T-MSB regular

Bericht door MJB »

Stuur op deze manier vind ik meestal wel mooier, tenzij ik vanaf de andere kant fotografeer. En ik hoopte met deze avondzon wat mooie foto's te kunnen maken, maar dat viel een beetje tegen. Ik zal 'ns kijken hoe de foto's worden met een blok onder de standaard en het stuur recht :)

M'n Dax staat trouwens, zoals al eerder gezegd werd, inderdaad scheef naar achteren. Hoe is dit makkelijk te verhelpen? M'n achterveren zijn niet in lengte verstelbaar.
Afbeelding

En wat dat zadelovertrek betreft, suggesties? Iets speciaals lijkt me wel leuk, maar ik zou niet weten wat voor een overtrekje mooi zou staan hierbij.
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Voorvork inkorten of langere achterveren. Een wit biesje en wit bandje lijkt mij wel mooi, maar ik weet niet wat er mis is met dit overtrekje.
MJB
4T-MSB regular

Bericht door MJB »

Dit zijn gewoon 330mm achterveren, dus dan zou ik weer andere instelbare achterveren moeten hebben?

Dan kort ik liever m'n voorvork in. Hoe gaat dat precies? Ik heb mensen het alleen nog maar bij een niet-hydraulische vork zien doen (en zelfs daarbij weet ik niet precies hoe ze het doen).
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

De makkelijkste manier lijkt mij de veren van de voorvork inkorten, maar ik ken die voorvork verder ook niet van binnen. Het gaat wel ten koste van het comfort. Persoonlijk zou ik er gewoon langere schokdempers op zetten.
bender
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door bender »

kleine suggestie: andere emblemen ipv dat 50
Run through with this great power
SBP
4T-MSB regular

Bericht door SBP »

bloemetjeszadel, lekker op de grond zitteuh thee lurken

je kan wel gewoon net zwart met witte band
pwoap pwoap pwaaaap
Camiel
4T-MSB addict
Bezit: SS50

Bericht door Camiel »

Hij word steeds vetter 8)
Honda SS50 125cc 49cc
B&DHC
4T-MSB addict

Bericht door B&DHC »

je kunt bij fredsbike een doorsteekstuurplaat halen. is veel makelijker als dat inkorten.
Maar dat schuinstaan valt nauwlijks op.

Voor je zadel zou ik voor een zwart zadel met witte stik, bies en band gaan.
zoiets als dit: alleen dan ook nog met witte stiksels.
http://www.dax.be/index.php?page=websho ... 433370.jpg
Willem-Jan-
4T-MSB addict

Bericht door Willem-Jan- »

Je kan van die TNT ophoogblokjes halen voor je veren, wel scootertuning maar wel effectief .

Verder word hij echt mooi 8)
Skypager
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Skypager »

B&DHC schreef:je kunt bij fredsbike een doorsteekstuurplaat halen. is veel makelijker als dat inkorten.
Willem-Jan- schreef:Je kan van die TNT ophoogblokjes halen voor je veren, wel scootertuning maar wel effectief .
Wow. Waar kan ik hier meer info over vinden? Ik dat namelijk ook verhelpen bij mijn Dax. Ik heb Gazi's op de hoogste stand (340mm) en nog steeds helt hij achterover.. niet te doen!
bob
4T-MSB regular

Bericht door bob »

Een OT handvat aan de zijkant, en OT ketting vleugel maakt het altijd mooier, voor de rest leuk ding.
Plaats reactie