M'n Witte Dax. Nu met Dubbele Over!
Je bedoelt dat die kabel dan van onder in plaats van boven komt? Ik zal even daar wel even naar kijken. Ook zie ik nu ook op de foto's dat m'n buddy wel erg scheef zit. Hij sloot al niet helemaal goed meer (moet nu steeds slot opendoen in plaats van dat ik hem er zo in kan drukken. Dat is ook weer even een puntje waar ik naar moet kijken.
En tenslotte heb ik hier een witte bandenstift liggen waar ik even de letters Michelin en S1 wit mee ga maken. Als dat er echt niet uit ziet kan ik het er altijd afhalen.
En tenslotte heb ik hier een witte bandenstift liggen waar ik even de letters Michelin en S1 wit mee ga maken. Als dat er echt niet uit ziet kan ik het er altijd afhalen.
Stuur op deze manier vind ik meestal wel mooier, tenzij ik vanaf de andere kant fotografeer. En ik hoopte met deze avondzon wat mooie foto's te kunnen maken, maar dat viel een beetje tegen. Ik zal 'ns kijken hoe de foto's worden met een blok onder de standaard en het stuur recht
M'n Dax staat trouwens, zoals al eerder gezegd werd, inderdaad scheef naar achteren. Hoe is dit makkelijk te verhelpen? M'n achterveren zijn niet in lengte verstelbaar.

En wat dat zadelovertrek betreft, suggesties? Iets speciaals lijkt me wel leuk, maar ik zou niet weten wat voor een overtrekje mooi zou staan hierbij.
M'n Dax staat trouwens, zoals al eerder gezegd werd, inderdaad scheef naar achteren. Hoe is dit makkelijk te verhelpen? M'n achterveren zijn niet in lengte verstelbaar.

En wat dat zadelovertrek betreft, suggesties? Iets speciaals lijkt me wel leuk, maar ik zou niet weten wat voor een overtrekje mooi zou staan hierbij.
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
je kunt bij fredsbike een doorsteekstuurplaat halen. is veel makelijker als dat inkorten.
Maar dat schuinstaan valt nauwlijks op.
Voor je zadel zou ik voor een zwart zadel met witte stik, bies en band gaan.
zoiets als dit: alleen dan ook nog met witte stiksels.
http://www.dax.be/index.php?page=websho ... 433370.jpg
Maar dat schuinstaan valt nauwlijks op.
Voor je zadel zou ik voor een zwart zadel met witte stik, bies en band gaan.
zoiets als dit: alleen dan ook nog met witte stiksels.
http://www.dax.be/index.php?page=websho ... 433370.jpg
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
Skypager
- Frequent 4T-MSB visitor
B&DHC schreef:je kunt bij fredsbike een doorsteekstuurplaat halen. is veel makelijker als dat inkorten.
Wow. Waar kan ik hier meer info over vinden? Ik dat namelijk ook verhelpen bij mijn Dax. Ik heb Gazi's op de hoogste stand (340mm) en nog steeds helt hij achterover.. niet te doen!Willem-Jan- schreef:Je kan van die TNT ophoogblokjes halen voor je veren, wel scootertuning maar wel effectief .