Vandaar ook de opmerking in het begin "eerste keer spuiten" ..butt head schreef:basv schreef:Dat zie je goed, was er zelf best trots op... Maar de k3 wordt ook "gewoon" opgebouwd en zal "gewoon" bereden gaan worden. Hij wordt zeker niet als nieuw. Dat maakt ook niet uit want hij is niet voor de verkoop. Zoals wij vroeger de ss50/cd50/c50 reden, ging het juist niet om fabrieksoriginaliteit, het was een way of living. De dingen die wij toen uitprobeerden en uitvonden, maakte het juist zo cool en leuk. Er komt zelfs weer het oude spaakstuurtje op van toen.butt head schreef:stoterstangen90 schreef:Want?butt head schreef:jammer.
De K3 blijft zwart en de K1 blijft grijs, zoals ik het begrijp.
Of vind je het jammer dat K3 uitelkaar is?
knikkerbus werk.
dat is leuk voor op je kroeg/rag brommer
ik zou gewoon al het ijzer wat een kleur moet krijgen weg brengen naar een poedercoater als het een gebruiks brommertje word. kan je hem nog is ergens tegen aan zetten.
ik zie het aan het accu dekseltje daar zit veel stof/vliegjes in de lak
Waarde K1
Re: Waarde K1
eerste keer spuiten k3... half uurtje werk en 9,- verf.... wanneer droog nogmaals lichtjes schuren en opnieuw spuiten, dan blanke lak. Leuk om zelf te doen en totale kosten aan het eind: 27,- aan lakken. Kan altijd nog overgaan op poedercoating van 125,- want dan wordt hij toch ook nog gestraald 
En ja, ik kreeg hem zo met die bedrading afgeplakt...
En ja, ik kreeg hem zo met die bedrading afgeplakt...
thnxNIX schreef:Keurig gedaan!
Eigenlijk moet je die k1 nu gewoon matzwart spuiten. Puur om Butthead te fucken.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Haha..Nee, die blijft origineel. Roest valt mee is voornamelijk de achterbrug. Zoals je bij de k3 kunt zien, is veel redelijk goed te krijgen met schoonmaak technieken van weleer..Eric schreef:Eigenlijk moet je die k1 nu gewoon matzwart spuiten. Puur om Butthead te fucken.
Goed bezig. Kijk even bij de 4t schuur. Misschien dat die nog een grijze brug hebben liggen.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Ilja1974
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda Cd50 '72
Lekker bezig!
Het zal ongetwijfeld tot in den treure op het msb al voorbij gekomen zijn, maar opnieuw vragen gaat waarschijnlijk sneller dan alle onderwerpen opnieuw doorpluizen:
- Kleurcode geel voor tank K3 is parakeet yellow? Y-31? En RAL...?
- Kleurcode wit voor laatste stukje achterspatbord k3 is N-0? verkeerswit? RAL...? Ik heb het originele spatbord van de k3 nog, ook al zit er nu een imi chroom op..
- Kleurcode geel voor tank K3 is parakeet yellow? Y-31? En RAL...?
- Kleurcode wit voor laatste stukje achterspatbord k3 is N-0? verkeerswit? RAL...? Ik heb het originele spatbord van de k3 nog, ook al zit er nu een imi chroom op..
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
welk spul / middel heb je gebruikt om je velgen weer zo netjes te krijgen?
Gewoon ouderwetse brilloSingaBernd schreef:welk spul / middel heb je gebruikt om je velgen weer zo netjes te krijgen?
Tja... en dan ga je er vanuit dat de RAL codes en omschrijvingen goed zijn... Ik ga m opnieuw doen maar dan tintje donkerder..