Wie wil er namens de HVN op de beurs in Rosmalen staan?
Re: Wie wil er namens de HVN op de beurs in Rosmalen staan?
Ik ben niet degene die het regelt, dit is Jelke. Jelke heeft, als het goed is, al jarenlang contact met het Rosmalenbeursbestuur en hij ging er van uit dat het wel te regelen valt. Ik stel voor dat we maar gewoon even zijn antwoord afwachten. Dat zal morgen zijn.
-
trettrettret
- Frequent 4T-MSB visitor
Aloha,
We hebben inderdaad contact gehad met Autotron en er wordt gekeken of ze ons er tussen konden wurmen.
We worden er vandaag of morgen ochtend over terug gebeld. Ze gingen het in ieder geval proberen.
Ik hou jullie op de hoogte! Maar ga je niet druk maken over wel of niet en vervolgens 24 keer posten van "ik denk het niet hoor" want daar kun je niks over zeggen, je maakt er alleen maar mensen ongerust door. Je kunt het alleen maar even afwachten.
Ayo,
Jelke
We hebben inderdaad contact gehad met Autotron en er wordt gekeken of ze ons er tussen konden wurmen.
We worden er vandaag of morgen ochtend over terug gebeld. Ze gingen het in ieder geval proberen.
Ik hou jullie op de hoogte! Maar ga je niet druk maken over wel of niet en vervolgens 24 keer posten van "ik denk het niet hoor" want daar kun je niks over zeggen, je maakt er alleen maar mensen ongerust door. Je kunt het alleen maar even afwachten.
Ayo,
Jelke
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
TRETTRETTRET!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
trettrettret
- Frequent 4T-MSB visitor
Het is dus geregeld!!
We staan de op beurs!! We worden nog gemaild voor de indeling.. maar we staan in sjieke hal met de andere clubs.
Het thema is: net als toen. En het idee daar achter is, dat we de brommers exposeren zoals het toen in der tijd gebeurde op de Rai. dus als sjieke concept modellen en zo.. ik snap eigenlijk niet waarom de bromvliegers dan met paarden strijd wagens komen uit de romeinse tijd want dan ben je iets te ver terug id tijd..
Ik zeg, veel plezier mensen!
We krijgen 4 toegangskaarten.. dus er moet onderling maar gevochten worden over wie welke kaart krijgt..
Ayo, Jelke
Hey deSausje.. hoe ist dan? zit je nog op je boot?
We staan de op beurs!! We worden nog gemaild voor de indeling.. maar we staan in sjieke hal met de andere clubs.
Het thema is: net als toen. En het idee daar achter is, dat we de brommers exposeren zoals het toen in der tijd gebeurde op de Rai. dus als sjieke concept modellen en zo.. ik snap eigenlijk niet waarom de bromvliegers dan met paarden strijd wagens komen uit de romeinse tijd want dan ben je iets te ver terug id tijd..
Ik zeg, veel plezier mensen!
We krijgen 4 toegangskaarten.. dus er moet onderling maar gevochten worden over wie welke kaart krijgt..
Ayo, Jelke
Hey deSausje.. hoe ist dan? zit je nog op je boot?
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
trettrettret schreef:Het thema is: net als toen. En het idee daar achter is, dat we de brommers exposeren zoals het toen in der tijd gebeurde op de Rai. dus als sjieke concept modellen en zo.. ik snap eigenlijk niet waarom de bromvliegers dan met paarden strijd wagens komen uit de romeinse tijd want dan ben je iets te ver terug id tijd..
hoe laat spreken we af in rosmalen?
TWD for life!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
als je kijkt 1 pagina terug zie je volgens mij dat de bromfietsen toen ook voor een paardenkar gepresenteerd werden...
maar ontoppic:
YEAH JIPPIE JEUJ !
moet wel iets worden...
RoP neem je dan ook je flaptop mee uit utrecht? kunnen daarop misschien weer flimpjes/foto's afgespeeld worden...

maar ontoppic:
YEAH JIPPIE JEUJ !
moet wel iets worden...
RoP neem je dan ook je flaptop mee uit utrecht? kunnen daarop misschien weer flimpjes/foto's afgespeeld worden...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
tof
moet ik nog even door beunen aan mijn ssje
om die mee te nemen
niek had jij al die andere naaf bij je thuis liggen?
dat ik kan kijken of het wat is
jongens ik zit nog met plekken vrij
2 persoonen 1 brommer op zaterdag
3 personen en 1 brommer op zondag
dus als je zin hebt om naar de beurs te gaan maar geen vervoer hebt laat het even weten
moet ik nog even door beunen aan mijn ssje
om die mee te nemen
niek had jij al die andere naaf bij je thuis liggen?
dat ik kan kijken of het wat is
jongens ik zit nog met plekken vrij
2 persoonen 1 brommer op zaterdag
3 personen en 1 brommer op zondag
dus als je zin hebt om naar de beurs te gaan maar geen vervoer hebt laat het even weten
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Net als toen? Eighties look met pasteltinten, truien in je bandplooibroek en college schoenen en sjaal. Of A-symmetriche sluitingen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Auto's omduwen, tuig is het die zwartwitten!
'k Denk meer aan verbouwde Honda's opgesteld op houten pallets.NIX schreef:Net als toen?
Met slijptollen, boormachines en fout gereedschap (grote hamers, kromme schroevedraaiers etc.), een paar bakken met half vergane/verroeste onderdelen en een stel lege spuitbussen op de voorgrond.. Honda sfeertje anno 1980 bis jetzt, een tijdloos tafereel.
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Niek.. ik wil mn laptop wel meenemen maar dan moet ik wel 100% zeker zijn dat er constant iemand is op de stand (zal toch wel?) jij hebt toch een paar vakantiefoto's extra groot laten afdrukken? of is dat niet HVN genoeg?
Thijs.. als je zaterdag nog een plek overhebt is het misschien wel handig als ik of niek met jou meegaat dan kan er bij ons een brommer extra mee en bij jou ook (meer is beter) maarja een extra persoon zou natuurlijk nog beter zijn..
HJ.. inderdaad de HVN zoals vroeger is met rotte ceetjes en utrecht sturen.. maar volgens mij is het thema altijd iets met vroeger (wel logisch eigenlijk)
Jurrien.. is er genoeg materiaal om de stand aan te kleden? ik heb nog wel hondavlaggen e.d.
In Ieder geval mooi dat het doorgaat! Dit is naar mijn idee altijd de mooiste beurs van het jaar (niet dat ik naar zoveel beurzen ga maar toch..)
Thijs.. als je zaterdag nog een plek overhebt is het misschien wel handig als ik of niek met jou meegaat dan kan er bij ons een brommer extra mee en bij jou ook (meer is beter) maarja een extra persoon zou natuurlijk nog beter zijn..
HJ.. inderdaad de HVN zoals vroeger is met rotte ceetjes en utrecht sturen.. maar volgens mij is het thema altijd iets met vroeger (wel logisch eigenlijk)
Jurrien.. is er genoeg materiaal om de stand aan te kleden? ik heb nog wel hondavlaggen e.d.
In Ieder geval mooi dat het doorgaat! Dit is naar mijn idee altijd de mooiste beurs van het jaar (niet dat ik naar zoveel beurzen ga maar toch..)
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
heb paar vakantie foto's groot laten afdrukken ja... dus kunnen vast wel ergens worden neergehangen...
Evenals wat folders ingelijst...
dus een mooi gevulde stand moet mogelijk zijn
Zullen we de rest maar een beetje via PB doen....
ow en inderdaad mensen, ik vind dit ook altijd de mooiste beurs van het jaar ! beter als een vehikel of dergelijke !
Dus kom kijken !
(en voor de vraag komt, is er dan veel honda spul te koop ?!? Nee natuurlijk niet ! dat is op geen enkele beurs, wel staat ieder jaar Ton van der Steen er, met een hoop 310/320 spul... dus neem aan dit jaar ook weer)
Evenals wat folders ingelijst...
dus een mooi gevulde stand moet mogelijk zijn
Zullen we de rest maar een beetje via PB doen....
ow en inderdaad mensen, ik vind dit ook altijd de mooiste beurs van het jaar ! beter als een vehikel of dergelijke !
Dus kom kijken !
(en voor de vraag komt, is er dan veel honda spul te koop ?!? Nee natuurlijk niet ! dat is op geen enkele beurs, wel staat ieder jaar Ton van der Steen er, met een hoop 310/320 spul... dus neem aan dit jaar ook weer)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik heb nog wel een rot ctje liggen niek een utrechts stuurtje dus een rotte utrechtse s moet lukkenlowrider schreef:'k Denk meer aan verbouwde Honda's opgesteld op houten pallets.NIX schreef:Net als toen?
Met slijptollen, boormachines en fout gereedschap (grote hamers, kromme schroevedraaiers etc.), een paar bakken met half vergane/verroeste onderdelen en een stel lege spuitbussen op de voorgrond.. Honda sfeertje anno 1980 bis jetzt, een tijdloos tafereel.
ook nog wel een kromme schroevendraaier aan wezig
ik praat niet alleen maar poep
Op de pallets na ziet m'n berging er zo uit.. Zoals gezegd, kan de chaly meenemen zondag.butt head schreef:ik heb nog wel een rot ctje liggen niek een utrechts stuurtje dus een rotte utrechtse s moet lukkenlowrider schreef:'k Denk meer aan verbouwde Honda's opgesteld op houten pallets.NIX schreef:Net als toen?
ook nog wel een kromme schroevendraaier aan wezig
Dees..

Misschien poets ik hem wel.
Overigens is het wel zo dat de meeste meuk op de gemiddelde HVN stand daar op eigen beweging gekomen is.. bij hoeveel van de overige boetserende en houtbewerkende brommerclubjes is dat ook zo?!