HDD '10
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Re: HDD '10
Bij HJ is het probleem denk ik andersomEric schreef:Zelfs een labrador luistert niet naar mij....roow schreef:Daarom lijken me deze functies uiterst geschikt voor je, Eric.
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Voor degenen die in paniek thuis zitten, ik zag op de site de poster:

Heb er al zin in? Op de ALV werd gesproken over mogelijke aanwezigheid van politie.
Wat is hier het fijne van? Ofwel waar gaan ze op controleren. Dan maak ik dat i.i.g. in orde.
Waarom verzamelen onder een brug ? Dat is wel een beetje scootermeetingstyl, maargoed als je kritiek hebt mag je het zelf beter doen dus ik houd mn mond verder wel.
Ben blij dat Jelke het voor elkaar heeft gekregen om toch nog alles te regelen en te doen. Ik heb groot respect voor die jongen. Wat zou de vereniging zijn zonder hem.
EDIT: Zie net dat ie allang gepost is

Heb er al zin in? Op de ALV werd gesproken over mogelijke aanwezigheid van politie.
Wat is hier het fijne van? Ofwel waar gaan ze op controleren. Dan maak ik dat i.i.g. in orde.
Waarom verzamelen onder een brug ? Dat is wel een beetje scootermeetingstyl, maargoed als je kritiek hebt mag je het zelf beter doen dus ik houd mn mond verder wel.
Ben blij dat Jelke het voor elkaar heeft gekregen om toch nog alles te regelen en te doen. Ik heb groot respect voor die jongen. Wat zou de vereniging zijn zonder hem.
Laatst gewijzigd door Lejon op 03 jun 2010 22:02, 2 keer totaal gewijzigd.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Het is het startpunt van de grauzone eisbahr-ritten.
politie... ik heb geen nocht op op zon rollerbank te staan , dan gooi ik me contactsleutel wel weg 
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500
'haha', dan flikkerstralen ze jouw SS/brommer in een karretje.. word je ook niet vrolijk van.
-
René
- Admin
- Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Politie komt de rit begeleiden. Weg afzetten enzo. Ze gaan geen brommers controlerenLejon schreef:Voor degenen die in paniek thuis zitten, ik zag op de site de poster:
mwah valt allemaal wel mee gelukkig , daar in utrecht zullen ze wel strenger zijn dan hiero .
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Best gelopen dan zo, heb er enorm veel zin in. Vorig jaar vanuit Leimuiden met de fiets naar Alphen gegaan nu met de brommer naar Utrecht.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
Mooie afsluiter van mijn laatste toetsweek, zal er zeker bij zijn
Zijn er nog andere Haarlemmers die op zondag vertrekken?
C50L, 1980
Moto Guzzi V50 NATO, 1986
Moto Guzzi V50 NATO, 1986
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
zaterdag gaan man, zo'n preparty is hartstikke leuk!
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh