De aap heeft er sinds vandaag een grote broer bij

Ik zal niet het verloop van het project hier posten, we zitten immers niet op het Four-board. Maar ik maak wel een kiekje als hij klaar is! Het is een leuke fiets, voor weinig geld. Voorband is lek, de verkoper dacht dat de rempomp kapot was, maar ik heb al gezien dat er gewoon geen vloeistof inzit, pompt verder prima.
Het chroom op de spatborden is helaas slecht; veel bobbeltjes enzo. Daarnaast zijn (uiteraard) de sierbussen van de voorvork gebutst aan alle kanten en heeft de tank de gebruikelijke patina. In principe wil ik alleen kijken of ik knappe bussen kan scoren, met ongebutste bussen ziet het er gelijk een stuk patenter uit. De accu stond op ontploffen dus die heb ik maar bij die kerel gelaten, maar hij had een accu staan waarmee we elektrisch konden starten. Blokje startte zeer vlot op de choke en na twee minuten pruttelen kon de choke eraf. Liep mooi stationair, pakt gas heel goed op en de uitlaat klinkt ook leuk (4-in-1) en de elektra leek ook allemaal te werken!
Ik wil hem gewoon een beetje netjes maken en technisch goed hebben; geen nieuwstaat dus.. Daarom is het belangrijkste dat hij compleet is op een achterlicht-kapje en contactslot na. Heb daarom ook maar even de nodige spullen er af getrokken om de boel even te poetsen. Voorvork met nieuw vet monteren en remklauw even reinigen. Hopelijk binnenkort de weg weer op