Ja... wat anders?Jolijn schreef:Gemonteerd?!arnold-d schreef: Nieuwe Zadel dekje gemonteerd.
MotoDax '08
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Mijn voorpoten zijn ook al helemaal lelijk geworden. Zal wel zo horen
Welke kleur ga je je wielen maken? Ik wil die van mij ook spuiten deze vakantie. Ik zit de denken aan zwarte velghelften en de ster gewoon grijs houden. (zoals je broertje ook heeft
)
Waar heb jij het mee gespoten? Gewoon zelf met een spuitbusje? volgens mij moet dat wel kunnen, m'n velgen zijn toch altijd vies.
Welke kleur ga je je wielen maken? Ik wil die van mij ook spuiten deze vakantie. Ik zit de denken aan zwarte velghelften en de ster gewoon grijs houden. (zoals je broertje ook heeft
Waar heb jij het mee gespoten? Gewoon zelf met een spuitbusje? volgens mij moet dat wel kunnen, m'n velgen zijn toch altijd vies.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax

Zo staat hij er momenteel dus bij.
Ik heb al een busje grijs liggen, Dus het achterlicht houder word grijs. En met de voorpoten was ik al gedeeltelijk bezig, Pas al verf-afbijt op gesmeerd, nu nog ff schuren, en misschien spuiten.Berry schreef:Als je je wielen en achterlichtbeugel aanpakt, doe dan meteen ook ff je voorvorkpoten. En vervang alle roestige bouten en moeren voor shiny new ones. Kost je een paar eurootjes bij de klusmarkt, maar daar knapt het enorm van op!
En de velgen, Iemand tips!
Ik denk aan zwart, Maar zou ik ze totaal zwart maken, of de ster grijs en de velghelften zwart?
En nieuwe boutjes is een goed idee! ff alles vervangen mooi mooie nieuwe boutjes, Pekel is gelukkig weer voorbij..
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
polijsten is zeker niet je stijl anders blok, naven en voorvork poten polijstenarnold-d schreef:
Zo staat hij er momenteel dus bij.
Ik heb al een busje grijs liggen, Dus het achterlicht houder word grijs. En met de voorpoten was ik al gedeeltelijk bezig, Pas al verf-afbijt op gesmeerd, nu nog ff schuren, en misschien spuiten.Berry schreef:Als je je wielen en achterlichtbeugel aanpakt, doe dan meteen ook ff je voorvorkpoten. En vervang alle roestige bouten en moeren voor shiny new ones. Kost je een paar eurootjes bij de klusmarkt, maar daar knapt het enorm van op!
En de velgen, Iemand tips!
Ik denk aan zwart, Maar zou ik ze totaal zwart maken, of de ster grijs en de velghelften zwart?
En nieuwe boutjes is een goed idee! ff alles vervangen mooi mooie nieuwe boutjes, Pekel is gelukkig weer voorbij..
achterlicht beugel en velg helfden zwart
maar dit ziet er niet uit
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Ook maar eens een update.
Inmiddels is de dax compleet veranderd, En er zit een andere langere achterbrug op.
Het ziet er nog niet mooi uit, maar dat komt wel een keer..
Dus tips? geef ze maar

(spatbord moet ik nog een keer schuiner monteren met busjes)
Morgen maar eens de andere achterveren monteren denk ik.
Inmiddels is de dax compleet veranderd, En er zit een andere langere achterbrug op.
Het ziet er nog niet mooi uit, maar dat komt wel een keer..
Dus tips? geef ze maar

(spatbord moet ik nog een keer schuiner monteren met busjes)
Morgen maar eens de andere achterveren monteren denk ik.
Gebroken achterbrugassen = 4
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.