Dank je! ;]Soop schreef:Dat t niet zo goed gaat tussen jullie kan ik me voorstellen want hij vertelt je het ene na het andere lulpraatje, maar wat er nou precies mee aan de hand is blijft onduidelijk. 'In de soep' is nou niet echt een technische term.. En de mensen hier kunnen daar ook niets mee.
De problemen rondom het kenteken zou ik zeker serieus nemen. Misschien heeft de rdw mogelijkheden het kenteken aan te passen. Anders heeft t allemaal weinig zin, zoals gezegd.
Succes er mee. Wens je het beste
Misschien was er wel helemaal niets aan de hand geweest, al vind ik het vreemd dat de ontsteking het nu niet meer doet. Er heeft in ieder geval wel teveel olie in gezeten, maar volgens Coos hoeft dit niet per se een probleem te veroorzaken. En de massa elektrode van de bougie was afgebroken, maar nu vraag ik me heel erg af of de vorige eigenaar dit niet stiekem zelf heeft gedaan toen hij hem eruit draaide voor het bekijken van 'de schade'. Lijkt me toch ook sterk dat de ontsteking kapot is gegaan omdat er eventueel olie op is gekomen?
PS: Morgen ga ik er in ieder geval proberen mee naar Ivo Arink te gaan in Heeze, om te kijken hoe er nog iets fatsoenlijks van gemaakt kan worden.