heb jij een adres in nederland die die krengen heeft?nielspbr schreef:Red baron bussen gebruiken, beter dan de honda bussen. (en nee geen flauw idee of de bussen van dax en monkey uitwisselbaar zijn)
Kleine vragen topic
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: Kleine vragen topic
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Volgens mij is dat spul allemaal hetzelfde. Singa en monkey zijn hetzelfde.butt head schreef:zullen mensen hier vast wel weten
ik heb een bami monkey met een voorvork met speeling van voor naar achter.
kan ik zoon imi monkey vork op lappen met die nijlon bussen van een honda ot dax vrok?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
dan ga ik het er maar is op wagen morgenNIX schreef:Volgens mij is dat spul allemaal hetzelfde. Singa en monkey zijn hetzelfde.butt head schreef:zullen mensen hier vast wel weten
ik heb een bami monkey met een voorvork met speeling van voor naar achter.
kan ik zoon imi monkey vork op lappen met die nijlon bussen van een honda ot dax vrok?
Iemand een een linkje of uitleg over hoe een 6V mitsubischi ontsteking in elkaar zit? Het zou niet moeilijk mogen zijn maar het lukt met toch niet zo goed...(er is al aan geprutst).
Merk vliegwiel en ontsteking moet gelijk zijn? of is dat allemaal onderling uitwisselbaar?
Merk vliegwiel en ontsteking moet gelijk zijn? of is dat allemaal onderling uitwisselbaar?
Nou, je hebt gewoon een grondplaat met daarop een ontstekingsspoel, lichtspoel, condensator en een set contactpunten. Daaroverheen draait een vliegwiel. Onderdelen uitwisselen kan wel maar je krijgt vreemde spanningen waardoor bijvoorbeeld je lampen doorbranden.
Mijn korte vraag: weet iemand waar je digitale temperatuurmetertjes kunt krijgen? Ik wil graag een display met een getalletje zien en geen wijzertje. Liefst met sensortje die je in een olie- of waterleiding kunt zetten.
Mijn korte vraag: weet iemand waar je digitale temperatuurmetertjes kunt krijgen? Ik wil graag een display met een getalletje zien en geen wijzertje. Liefst met sensortje die je in een olie- of waterleiding kunt zetten.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
daytona/kitaco/takegawa
(Ik moet nog ergens een digitale kitaco hebben die ik in mijn olieleiding moet opnemen. Oeps, zie net de prijs van dat ding bij daxdodo)
Foto van Erwin's dax (daytona digitaal)

(Ik moet nog ergens een digitale kitaco hebben die ik in mijn olieleiding moet opnemen. Oeps, zie net de prijs van dat ding bij daxdodo)
Foto van Erwin's dax (daytona digitaal)

Is er verschil tussen het frame van een Novio en een Amigo?
Wil óf een Novio óf een Amigo kopen, en had net het idee om een Novio-tankje op een Amigo te zetten.
Wil óf een Novio óf een Amigo kopen, en had net het idee om een Novio-tankje op een Amigo te zetten.
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.
Dus niets uitwisselen als het niet nodig is. Maar voor de rest nergens een how-to ofzoiets? (de basis onderdelen kende ik al wel hoor, maar toch bedankt.)Jurrien schreef:Nou, je hebt gewoon een grondplaat met daarop een ontstekingsspoel, lichtspoel, condensator en een set contactpunten. Daaroverheen draait een vliegwiel. Onderdelen uitwisselen kan wel maar je krijgt vreemde spanningen waardoor bijvoorbeeld je lampen doorbranden.
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
De frame's zijn in de basis exact hetzelfde, alleen heeft een Amigo geen ophangpunten voor een Novio tank, en een Novio geen ophangpunten voor een Amigo tank. Novio tankje op een een Amigo is makkelijker te maken als andersom, gewoon ophangpunten op het frame lassen. Een Amigo tankje op een Novio lijkt mij lastig, dan moet je ook een gat in je bagagedrager beunen voor de tankdop.Guuzz schreef:Is er verschil tussen het frame van een Novio en een Amigo?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
korte vraag, ik wil voor de zekerheid wat informatie over mn c70 opvragen, moet ik dat in nederland of in engeland doen?
owja, en heeft toevallig iemand een voorbeeld brief? voor engeland?
owja, en heeft toevallig iemand een voorbeeld brief? voor engeland?
ook nog een korte vraag: ik moet mijn linkervoorvorkkeering vervangen van mijn honda ss50 k1
ik heb de poten al uit het t stuk, en de vering er van af.
één probleem, ik krijg de binnenpoot niet uit de buitenpoot. (ja ik weet dat er een borging op zat, die is er wel af)
of zijn er andere manieren om de keering uit de buitenpoot te halen?
één probleem, ik krijg de binnenpoot niet uit de buitenpoot. (ja ik weet dat er een borging op zat, die is er wel af)
The power of Dreams
-
butt head
- moppersmurf
onder poot in de bankschroef en rukken maarexelcior schreef:ook nog een korte vraag: ik moet mijn linkervoorvorkkeering vervangen van mijn honda ss50 k1
niet te zacht rukken. en ga niet voor het gaatje staan zoon poot kan klaar komen met olie
en als dit geprobeerd is, terwijl de buiten poot met een brander verwarmd werd, en de binnenpoot verkoeld werd en er nog steeds geen beweging in te krijgen viel?
The power of Dreams