Hij gaat straks vast niet ''ineens'' harder wanneer je de grens voorbij bent van inrijden.Nexus6 schreef:Ik vind hem snel genoeg. De Super rijd nu al ruim 55 en is bovendien nog lang niet ingereden. (203km gereden)
M.v.g
Nexus
Replica C50
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
Re: Replica C50
Ik heb sinds twee weken ook een Supermotor 50. Nu na 500 km rijdt hij ongeveer 63 windje mee 53 windje tegen. Verbruik 1 op 50.
Wel een heerlijk brommertje. Ik moest alle boutjes en zo wel goed nalopen, want de eindcontrole is niet je dat. (er ontbrak een bout in de voorvork waardoor hij naar links trok met remmen) ook was de koppeling niet goed afgesteld (daardoor heb ik 50 km lang de versnellingen gewoon erin getrapt).
Verder rijdt hij als een zonnetje en zit ik er met een brede grijns op
Voor weinig een versnellingsbrommer met 17 inch wielen. Ik heb hem met zadel en bagagedrager (dus geen buddyseat) en kan ik vanalles achterop meeslepen en overweeg zelfs een topkoffer erop te zetten, met rugsteun!!
jupio
Wel een heerlijk brommertje. Ik moest alle boutjes en zo wel goed nalopen, want de eindcontrole is niet je dat. (er ontbrak een bout in de voorvork waardoor hij naar links trok met remmen) ook was de koppeling niet goed afgesteld (daardoor heb ik 50 km lang de versnellingen gewoon erin getrapt).
Verder rijdt hij als een zonnetje en zit ik er met een brede grijns op
Voor weinig een versnellingsbrommer met 17 inch wielen. Ik heb hem met zadel en bagagedrager (dus geen buddyseat) en kan ik vanalles achterop meeslepen en overweeg zelfs een topkoffer erop te zetten, met rugsteun!!
jupio
Met geduld lukt alles!!
Ach als je naar mijn foto uit 1969 kijkt dan zie je dat ik dol ben op rugsteunen!!
Jupio
Jupio
Met geduld lukt alles!!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Die was een soort van cool. Nu stop je er gewoon een beautycase op. Hoe practisch het ook mag zijn.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
ik moet altijd betalen aan de gene die met een brommer met topkoffer komt aanrijden.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dan moet ik denk ik ook maar is met de c van mijn pa langs komen.niek is ik schreef:ik moet altijd betalen aan de gene die met een brommer met topkoffer komt aanrijden.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
vergeet je de knoflook saus dan niet?
en als ik joost laat bellen krijgen we ook gratis eis!
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik zou zeggen prik maar is een datumniek is ik schreef:vergeet je de knoflook saus dan niet?
dan kom ik wel langs met een bakje eten
ik praat niet alleen maar poep
-
Nexus6
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Jurrien schreef:Brommers met een topkoffer duw ik altijd om.
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Anders moet ie bukken voordat ie ze om kan duwen...
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Kapot beuken die zooi! Jonge!
nee, ieder z'n eigen ding
-
Nexus6
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
...Tjonge jonge wat een 'intelligente' opmerking...ciebie schreef:Kapot beuken die zooi! Jonge!
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen.
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --