Rovaza, japanse stekkers en een goede tang.
Kippie had volgens mij een goedkoper adres voor die tang. (de tang waar ik het nu over heb is niet zo'n goedkoop ding voor de rode, blauwe en gele huls stekkertjes)
(Ik haal de stekkers bij loef maar voor jou is soest dichterbij.)
Kleine vragen topic
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Re: Kleine vragen topic
zo'n tang kan je wel even bij de Nijhof halen, of eigenlijk bij elke andere bouw/gereedschapszaak..
je kan ook gewoon die universele ronde male-female stekkers gebruiken, is wss wat goedkoper en je hoeft ze alleen een klein beetje in te knijpen dan passen ze prima
of originele japaansluitingen gebruiken
je kan ook gewoon die universele ronde male-female stekkers gebruiken, is wss wat goedkoper en je hoeft ze alleen een klein beetje in te knijpen dan passen ze prima
of originele japaansluitingen gebruiken
Ik knijp de lipjes altijd stuk voor stuk dicht met een normaal tangetje en soldeer er dan nog wat tin op. Altijd goed.
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
40 euro
lijkt me een beetje veel van het goede..
lijkt me een beetje veel van het goede..
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
IDD : *KLIK*
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Oke ik moet nu nog de draadboom hebben en van die kleine stekkertjes.
Honda CoolDriver50
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Nee ik ben gewoon al dat gekloot met de accu die kortsluiting veroorzaakt een beetje zat.
En dan zacht ik zou dan alles maar in een klap goed maken.
En dan zacht ik zou dan alles maar in een klap goed maken.
Honda CoolDriver50
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Stekkertjes kocht ik altijd bij Loef, zijn ook gewoon via internet te koop. Net als de tang. Ik heb zo'n tang, die nam Joost een keer voor me mee. Was 30,- ofzo. Ik heb er inmiddels al verschillende zakken stekkers mee dichtgeknepen. Ik had dat ding 25 jaar geleden al moeten aanschaffen. Ga in elk geval nooit meer met die cheapie prutsdingen van de automaterialenzaak aan de gang.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Idem, ideaal ding.
Stekker vastklikken en op je gemakkie de draden erin doen en dan doorknijpen zonder dat handvaten verschuiven of de stekker eruit flikkert.
Stekker vastklikken en op je gemakkie de draden erin doen en dan doorknijpen zonder dat handvaten verschuiven of de stekker eruit flikkert.
Luitjes!
Heeft iemand een foto of uitleg van hoe een onderlangse imi ss pijp vast hoort te zitten?
Heb hem er nu onder zitten met touw en tierips en dat kan niet goed zijn. En ik kan niet meer kickstarten. En m'n rem komt er tegenaan.
Heeft iemand een foto of uitleg van hoe een onderlangse imi ss pijp vast hoort te zitten?
Heb hem er nu onder zitten met touw en tierips en dat kan niet goed zijn. En ik kan niet meer kickstarten. En m'n rem komt er tegenaan.
Honda SS50 125cc 49cc
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
C of CD rempedaal pakken en CD uitlaatsteun. Klaar.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.