Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Re: Marktplaats adv

Bericht door john »

Eric schreef:http://www.ledbike.nl/

vette shit :mrgreen:

dat is echt zon action gadget.. HEEEEL vet maar je heb er geen fuck aan :D
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Bericht door john »

Eric schreef:
john schreef:
Eric schreef:http://www.ledbike.nl/

vette shit :mrgreen:

dat is echt zon action gadget.. HEEEEL vet maar je heb er geen fuck aan :D
Vraag me af je een bekeuring krijgt als je die troep aan je brommer knoopt en aan zet. Denk dat het wel wat is voor de lichtjesroute. Die moet ik ook een keer rijden.

ja dat krijg je. t is wel heel erg sjonnie vw golf met neon achtiig .. maar dan op de brommer/fiets
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
four_stroker
4T-MSB addict

Bericht door four_stroker »

is dit duur?

Past toch ook gewoon onder een cd50, aangezien die hetzelfde a-tandwielgebeuren hebben..?
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Sterker, het hoort eerder onder een CD of een C70 omdat onder een C50 120 brede velgen horen. Kun je dus zonder gevaar op je CD monteren.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
four_stroker
4T-MSB addict

NIX schreef:Sterker, het hoort eerder onder een CD of een C70 omdat onder een C50 120 brede velgen horen. Kun je dus zonder gevaar op je CD monteren.
Kijk eens aan.. En dat voor de prijs van alleen de spaken bij rovaza. Vraag me dan toch af wat de kwaliteit is..
mr.chaly
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door mr.chaly »

NIX schreef:Sterker, het hoort eerder onder een CD of een C70 omdat onder een C50 120 brede velgen horen. Kun je dus zonder gevaar op je CD monteren.
wel even letten op de km teller aandrijving he!
four_stroker
4T-MSB addict

mr.chaly schreef:
wel even letten op de km teller aandrijving he!
Verklaar je nader?
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

In dat geval probeer je een C remplaat in een CD te stoppen, wat voor niet gaat. Ik zie geen remplaten in de advertentie staan. Het zijn kale wielen.
four_stroker
4T-MSB addict

NIX schreef:In dat geval probeer je een C remplaat in een CD te stoppen, wat voor niet gaat. Ik zie geen remplaten in de advertentie staan. Het zijn kale wielen.
aah, een c remplaat past natuurlijk niet in een cd vork. Dus de telleraandrijving is ook anders. Ga ik inderdaad geen last van hebben, frummel gewoon mijn cd remplaat erin.

Wat denken jullie, bega ik een miskoop of is het het proberen waard voor dat geld?
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

Als de spaken Ok zijn en het voor jou geen bezwaar is dat er geen Araya velgen gebruikt zijn, ziet je brommer er bijna voor kostprijs weer netjes uit. De naven zijn schoon, er zit voor 30,- aan lagers bij, 2 nieuwe velgen van 25-30/stuk, en 2 spakensets die hopelijk uit binnen- en buitenspaken bestaan. Reken zelf maar uit. Als er goedkope spaken gebruikt zijn zonder verschil, dan kun je de wielen beter laten liggen. Dan breken de spaken binnen een paar 100 of 1000 km.
Saik0
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.

Bericht door Saik0 »

NIX schreef:Als de spaken Ok zijn en het voor jou geen bezwaar is dat er geen Araya velgen gebruikt zijn, ziet je brommer er bijna voor kostprijs weer netjes uit. De naven zijn schoon, er zit voor 30,- aan lagers bij, 2 nieuwe velgen van 25-30/stuk, en 2 spakensets die hopelijk uit binnen- en buitenspaken bestaan. Reken zelf maar uit. Als er goedkope spaken gebruikt zijn zonder verschil, dan kun je de wielen beter laten liggen. Dan breken de spaken binnen een paar 100 of 1000 km.
Is dat verschil zo te zien? Of moet je daar een kenner voor zijn. (heb hier geen ervaring mee, maar ben nieuwsgierig hoe dat werkt)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 11:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.
four_stroker
4T-MSB addict

Eric schreef:
Saik0 schreef:
NIX schreef:Als de spaken Ok zijn en het voor jou geen bezwaar is dat er geen Araya velgen gebruikt zijn, ziet je brommer er bijna voor kostprijs weer netjes uit. De naven zijn schoon, er zit voor 30,- aan lagers bij, 2 nieuwe velgen van 25-30/stuk, en 2 spakensets die hopelijk uit binnen- en buitenspaken bestaan. Reken zelf maar uit. Als er goedkope spaken gebruikt zijn zonder verschil, dan kun je de wielen beter laten liggen. Dan breken de spaken binnen een paar 100 of 1000 km.
Is dat verschil zo te zien? Of moet je daar een kenner voor zijn. (heb hier geen ervaring mee, maar ben nieuwsgierig hoe dat werkt)

De hoek van de kop staat iets scherper van een buiten spaak.

De remplaat van een c past gewoon in de naaf en je kan hem ook in je voorvork proppen. Alleen wordt het een beetje lastig met het aansluiten van je kabels.
Komt in een cd!
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

http://link.marktplaats.nl/333662028 ziet er zeldzaam uit...
Plaats reactie