Gisteren het blok weer in elkaar gezet, SS kop gemonteerd, schakel pennen zijn vervangen, oliepompje schoongemaakt en voorzien van nieuwe pakkingen en schroeven. Koppelinghuis uit elkaar gehaald schoongemaakt en platen vervangen,
Blok zag er zelf nog netjes uit en geen beschadigingen of speling gevonden op de tandwielen.
Vandaag tank en buddy erop gezet, blok eronder gehangen en natuurlijk moest de uitlaat er ook meteen bij!
wel zag ik dat ik de koppelingkabel ben vergeten om onder de tank door te laten lopen.. dus buddy en tank moeten er nog wel een keer vanaf.
Ik heb een imi carb. aangeschaft want ik kreeg de andere gewoon niet schoon genoeg, en het schijnt nogal lastig te zijn voor dat exemplaar onderdelen te krijgen.
Hij moet eerst maar eens starten en rijden.. daarna kijk ik wel even of ik de carb nog ga vervangen voor een keihin carb.
Ik heb natuurlijk geprobeerd een vonk te krijgen, maar net als bij het vorige project, noppes nul zero.
Dit keer weet ik inmiddels de probleempunten, dus het zal wel goed komen, maar nu klaar voor vandaag. Eerst even een flesje wijn open trekken en dan van de week even verder kijken.
( Ik wil hem natuurlijk wel lopend hebben deze week! )

nog steeds zoekende naar sleutel 10.....