30 augustus: 3taktrit nummer 6!
-
Roxanne
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda c50.
Re: 30 augustus: 3taktrit nummer 6!
Joost je moet gewoon komen kosten wat kost. Je kan ons niet met al die spullen laten staan.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.
-
kuuk
- 4T-MSB beginner
- Contacteer:
Is er nog iemand die met de auto mee wil rijden zondag?
Ruimte voor 1 brommer en 1 persoon.
Vertrek vanuit Aalsmeer om 11.00.
De eerste pb mag mee.
Ruimte voor 1 brommer en 1 persoon.
Vertrek vanuit Aalsmeer om 11.00.
De eerste pb mag mee.
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
auto, auto! brommeren!
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
rise and shine
- Frequent 4T-MSB visitor
Hij zou zaterdag avond bij mij in Westervoort blijven slapenSpherius schreef:Bennekom is voor hem nog verder vanaf epe hoor
-
Roxanne
- The 4T-MSB is my life!
Was het nou mexicaanse griep die je onder de leden hebt gehad of niet.nielspbr schreef:Ik ben er niet bij, ik ben tegen die tijd zelf nog niet (lange rit) rijvaardig.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Drie van de 5, weet het niet zeker. En het batterijtje van de thermometer was op dus geen temp kunnen meten. Bedrijfspolicy op dit moment is 7 dagen thuis blijven als het op griep lijkt.Roxanne schreef:Was het nou mexicaanse griep die je onder de leden hebt gehad of niet.nielspbr schreef:Ik ben er niet bij, ik ben tegen die tijd zelf nog niet (lange rit) rijvaardig.
Ik heb er wel wat aan overgehouden, Ik heb mijn spieraanhechtingen van mijn linkerknie overbelast en dat niet gemerkt door de paracetamol
Vanochtend door de dokter door de mangel gehaald, maar loop nog steeds als een oud mannetje.
-
Roxanne
- The 4T-MSB is my life!
Sterkte dan maar toegewenst niels.We zullen aan je denken tijdens de 3Taktrit.nielspbr schreef:Drie van de 5, weet het niet zeker. En het batterijtje van de thermometer was op dus geen temp kunnen meten. Bedrijfspolicy op dit moment is 7 dagen thuis blijven als het op griep lijkt.Roxanne schreef:Was het nou mexicaanse griep die je onder de leden hebt gehad of niet.nielspbr schreef:Ik ben er niet bij, ik ben tegen die tijd zelf nog niet (lange rit) rijvaardig.
Ik heb er wel wat aan overgehouden, Ik heb mijn spieraanhechtingen van mijn linkerknie overbelast en dat niet gemerkt door de paracetamol
Vanochtend door de dokter door de mangel gehaald, maar loop nog steeds als een oud mannetje.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
sterkte !
enne joost, wat loop je nou weer gay te doen ?
heb je weer een atlas-hoofd?
enne joost, wat loop je nou weer gay te doen ?
heb je weer een atlas-hoofd?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Sterkte? STERKTE?! Flikker op met je sterkte! Niels moet gewoon niet zo zeiken! Hoe kun je vier dagen van te voren nou bepalen dat je te ziek bent om een rit mee te rijden?! Zit niet zo zielig te miepen zeg! Met zo'n instelling maak je natuurlijk nóóit iets mee. En mocht je dan toch echt te bang zijn om ook maar enig risico op persoonlijk ongemak te hebben, houd dat lekker voor jezelf! Kan mij het interesseren dat je niet meerijdt?! Zeker als het vier dagen van tevoren is en vanwege een griep!
Zo, dat lucht op!
Maar je bent wel lief hoor, Niels.
Zo, dat lucht op!
- Roel
- 4T-MSB regular
- Bezit: CD50, C310s, Amigo
- Contacteer:
Poep. Ik moet zondag werken. 
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Hee, heb geen griep meer maar heb een overbelastte knie. (Als je leest, wel goed lezen he dreadlokje)Jurrien schreef:Sterkte? STERKTE?! Flikker op met je sterkte! Niels moet gewoon niet zo zeiken! Hoe kun je vier dagen van te voren nou bepalen dat je te ziek bent om een rit mee te rijden?! Zit niet zo zielig te miepen zeg! Met zo'n instelling maak je natuurlijk nóóit iets mee. En mocht je dan toch echt te bang zijn om ook maar enig risico op persoonlijk ongemak te hebben, houd dat lekker voor jezelf! Kan mij het interesseren dat je niet meerijdt?! Zeker als het vier dagen van tevoren is en vanwege een griep!
Zo, dat lucht op!
Maakt note: zondag met de auto naar Bennekom.
-
Roxanne
- The 4T-MSB is my life!
Jij moet wel eric. Je moet Jos en mij er naar toe rijden.Eric schreef:oowjjeeejjj ik heb last van mijn polsen en rug. Ik denk dat ik ook maar niet mee rijd.
-
Gewoon Tania
- 4T-MSB addict
oei ik heb mijn pink overbelast......