de roze cilinder was mij ontgaan door mijn lichtelijke kleurenblindheid, maar toen ik er goed naar keek zag ook ik het!
Ariana d'r Monkey (nieuwe foto's)
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
Monkeygirl
- Frequent 4T-MSB visitor
hey, ik laat dit onze vriendschap niet in de weg staan hoor maar ik vind het LELIJK 
Maar dat is alleen maar omdat het zo serieus is. Als je hem voor de 'gein' roze had gedaan was ie veel toffer
Erg leuk voor je, nou heb je een ding waarmee je op meetings sowieso al de meeste aandacht trekt haha, of mensen het nou lelijk vinden of mooi.
Zal ik mijn cee voor de gein roze laten powdercoaten
Maar dat is alleen maar omdat het zo serieus is. Als je hem voor de 'gein' roze had gedaan was ie veel toffer
Erg leuk voor je, nou heb je een ding waarmee je op meetings sowieso al de meeste aandacht trekt haha, of mensen het nou lelijk vinden of mooi.
Zal ik mijn cee voor de gein roze laten powdercoaten
Die uitlaat had ik op mijn standaard pbrjohn schreef:hij kan mooi naast deze staan. ook roze blokdelen..
deze is alleen wel heeel roze![]()
Slecht ding man die uitlaat. Leuk geluidje, maar roest echt onder je kont vandaan.
Ook jammer dat de achterveren koperkleur zijn, en dat de spatborden etc dan weer zilverchroom zijn, en dat het achterspatbord nog een uitsparing aan de rechterkant heeft voor de originele binnendoorse uitlaat