If een SMC, ook grotere naafgerbrandicus schreef: ↑11 jun 2026 23:33Moet je het voorwiel nemen van een late C90, die hebben ook zo’n mooie grote naaf. Heb ik vaak aan gedacht om iets te bouwen met die combi.KiP schreef: ↑10 jun 2026 20:39Nee, maar nu ik de lijst lees zijn ze interessanter als ik dacht, wel jammer dt er geen andere/grotere voor rem inzit.lil schreef: ↑10 jun 2026 20:13 heb ik al es een keer ergens opgenoemd. viewtopic.php?p=583679#p583679
is er iets specifieks wat je ervan wil weten? ik rij zelf met zo'n ding
En een reactiearm op de voornaaf zou dan echt de kers op de taart zijn.
Nieuwe shockbrekers achter
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Re: Nieuwe shockbrekers achter
Eat shit and die..........
Poh zeker mooi, ik zag een mooie set op Jauce staan, voorvork met remplaat antiduik systeem alles.gerbrandicus schreef: ↑11 jun 2026 23:33Moet je het voorwiel nemen van een late C90, die hebben ook zo’n mooie grote naaf. Heb ik vaak aan gedacht om iets te bouwen met die combi.KiP schreef: ↑10 jun 2026 20:39Nee, maar nu ik de lijst lees zijn ze interessanter als ik dacht, wel jammer dt er geen andere/grotere voor rem inzit.lil schreef: ↑10 jun 2026 20:13 heb ik al es een keer ergens opgenoemd. viewtopic.php?p=583679#p583679
is er iets specifieks wat je ervan wil weten? ik rij zelf met zo'n ding
En een reactiearm op de voornaaf zou dan echt de kers op de taart zijn.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Mdi dan kan je net zo goed een stang monteren die dingen zijn wel heel stug, vaak wel het goedkoopst.
Kitaco en takegawa hoor ik veel goede verhalen over maar heb er zelf geen ervaring mee.
Hagon zijn wel hele fijne schokbrekers
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Ik heb daar nog goeie in gehad. Beste blijven de oude Daytona Showa veren. Daarmee kun je vliegen over kasseistroken zonder pijn te hebben, niet normaal. De nieuwe daarentegen bah
-
Lutz
- 4T-MSB beginner
- Bezit: C50 Cub (2BH-AA09)
SH350 (ik ben groot en mag motor rijden) - Locatie: Groene Hart
Nog een vraag over de originele shokbrekers/shokdempers: de veer zit onder covers: hoe kan ik de dempers openen en de covers verwijderen? 
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
cover naar beneden duwen. Dan kun je daar een ronde zien met platte kanten, sleutel op zetten en dan bovenaan een sleutel zetten en los draaien maar
-
Lutz
- 4T-MSB beginner
Laatsteindelijk toch Hagon schokbrekers/shokdempers gekocht. In Barneveld werden op basis van de originele schokbrekers/shokdempers nieuwe schokbrekers van 340mm voor mij geassembleerd. De originele waren 345mm lang.
Heeft voor mij de voordeel dat nu op de hoofdstandaard het achterwiel altijd in de lucht zit: handig om de ketting te smeren.
Men ziet nog de sporen ervan op de foto.
Hij rijcomfort is sterk verbeterd en de achterveren komen niet meer op aanslag.
https://ibb.co/21cF961W
Heeft voor mij de voordeel dat nu op de hoofdstandaard het achterwiel altijd in de lucht zit: handig om de ketting te smeren.
Men ziet nog de sporen ervan op de foto.
Hij rijcomfort is sterk verbeterd en de achterveren komen niet meer op aanslag.
https://ibb.co/21cF961W
-
Lutz
- 4T-MSB beginner
Je hebt een PB ontvangen.
Wie is trouwens Jurrien?
Wie is trouwens Jurrien?
iemand die ooit eens iets gezegd heb wat zoveel indruk maakte dat iemand het in zn onderschrift heeft vereeuwigd. je kan erop klikken, dan zie je zn profiel, als je ingelogd ben tenminste.