Nog suggesties?
M'n Witte Dax. Nu met Dubbele Over!
Als ik de velgen niet kan krijgen of als het wat te prijzig wordt ga ik in ieder geval m'n velghelften laten coaten. Waarschijnlijk dan zwart. Ook komen er nog Michelin S1 bandjes onder, maar eerst wil ik m'n velgen weer in orde hebben. Tweedehands via Daxboard doe ik toch maar niet (vervoer wordt lastig en sommige belgen hebben wat 'aparte' manieren om iets te repareren) en nieuw is opzich wel prijzig. Die nieuwe velgen zijn dus nog niet zeker.
Nog suggesties?
Nog suggesties?
Velgen en monkeynaven liggen nu hier thuis. Ook heb ik net op easyparts.nl een setje Michelin S1 bandjes besteld. En gisteren bij August een paar Daytona Showa schokbrekers gekocht (tweedehands in goede staat).
Hopelijk heb ik komende week de onderdelen binnen zodat ik na mijn tentamenweek alles erop kan zetten. Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat
Hopelijk heb ik komende week de onderdelen binnen zodat ik na mijn tentamenweek alles erop kan zetten. Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat
Na lange tijd ben ik eindelijk weer mobiel. Heeft echt een hoop geklooi gekost, voornamelijk met de achterrem want die heb ik echt met de slijpmachine moeten bewerken.
Een foto (betere volgen nog wel, zeker met dit weer):

Veranderingen:
10" 8 Gaats velghelften
Michelin S1 banden daarop (100-80-10 voor, 110-80-10 achter)
Monkeynaven
Champion rode bougiedop, brengt toch weer een klein beetje kleur in het hele kleurloze geheel
En binnenkort met deze veren erop:

Daytona Showa's. Ik heb enkel nog Dax ophangpunten nodig (12mm), er zitten nu monkey ophantpunten op die maar 10mm groot zijn.
Een foto (betere volgen nog wel, zeker met dit weer):

Veranderingen:
10" 8 Gaats velghelften
Michelin S1 banden daarop (100-80-10 voor, 110-80-10 achter)
Monkeynaven
Champion rode bougiedop, brengt toch weer een klein beetje kleur in het hele kleurloze geheel
En binnenkort met deze veren erop:

Daytona Showa's. Ik heb enkel nog Dax ophangpunten nodig (12mm), er zitten nu monkey ophantpunten op die maar 10mm groot zijn.
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
haha ik moet zeggen staat echt wel mooi, neem het terug dat ik er niet zo voor benMJB schreef:Van mening veranderd over de velgen of denk je er nog steeds hetzelfde over?
Monkeynaven kosten bij Motomonkeys 50 euro per stuk. Da's voornaaf voor schijf en achternaaf.
50euro voor voor en achter naaf dus
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
hoelang zijn die showa's?MJB schreef:Voor een setje naven ben je 100 euro kwijt, als je dat bedoelde.
Ik wil nu echt snel m'n Showa's erop hebben. Dat schijnen echt een van de beste (betaalbare) veren te zijn.
je dax staat nu al in wheely-stand (ver naar achteren)
maar als ie nog verder naar achter komt, moet je je voorvork verlagen 8)