Grote kans dat anders je kleppen tegen de zuiger komen.
EN je piston zit dan onder het midden waardoor de zuiger gaat kantelen.
Verder lekker bezig hoor!!

Pfffff hoe kom je ooit aan die kappen? Die vind je niet zo maar. Heb zelf nog 1 kap nodig voor mijn Giorcub maar geen flauw idee waar ik die ooit kan vindenbrom vlieg schreef: ↑23 jan 2021 23:03 Na 4 maanden wachten heb ik eindelijk enkele kappenjammer genoeg hadden ze de zijdeksels niet meer in het wit
![]()
De kettingset enz zit er ook al op, maw, deze is binnenkort klaar![]()
![]()
Kijk hier maar eensLucasHC1337 schreef: ↑24 jan 2021 13:10Pfffff hoe kom je ooit aan die kappen? Die vind je niet zo maar. Heb zelf nog 1 kap nodig voor mijn Giorcub maar geen flauw idee waar ik die ooit kan vindenbrom vlieg schreef: ↑23 jan 2021 23:03 Na 4 maanden wachten heb ik eindelijk enkele kappenjammer genoeg hadden ze de zijdeksels niet meer in het wit
![]()
![]()
Held, tijd om een verlanglijstje te maken en m'n maandloon er tegen smijtenKiP schreef: ↑24 jan 2021 14:32Kijk hier maar eensLucasHC1337 schreef: ↑24 jan 2021 13:10Pfffff hoe kom je ooit aan die kappen? Die vind je niet zo maar. Heb zelf nog 1 kap nodig voor mijn Giorcub maar geen flauw idee waar ik die ooit kan vindenbrom vlieg schreef: ↑23 jan 2021 23:03 Na 4 maanden wachten heb ik eindelijk enkele kappenjammer genoeg hadden ze de zijdeksels niet meer in het wit
![]()
![]()
![]()