Goeie zaak.gerbrandicus schreef:Juist wel. Het hele idee was juist dat er 190cc op het kenteken moest. En dat is gelukt, gewoon gegevens van het Daytona blok meegenomen.NIX schreef:Behalve dat RDW niet doorhad hoeveel cc het blokje was, gok ik...
Er zijn ook CD's met 190cc op kenteken.
Zijn er vermogen specs voor een normaal 85cc kitje?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: Zijn er vermogen specs voor een normaal 85cc kitje?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
DowBux
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Een totaal niet originele Monkey uit '78
Staat er dan ook 20+pk op het kenteken? Want waarom zou je er een 12mm opzetten?gerbrandicus schreef:Juist wel. Het hele idee was juist dat er 190cc op het kenteken moest. En dat is gelukt, gewoon gegevens van het Daytona blok meegenomen.NIX schreef:Behalve dat RDW niet doorhad hoeveel cc het blokje was, gok ik...
Ik kan proberen met een YX150 te komen.. alleen ben ik bang dat ze dat op een monkey niet erg zullen waarderen..
Helemaal mooi!
- gerbrandicus
- Astrealover
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Omdat het ding anders denk ik (met een dikke carb en dito luchtfilter) net zo hard uit de inlaat loopt te tetteren als uit de uitlaatDowBux schreef:Staat er dan ook 20+pk op het kenteken? Want waarom zou je er een 12mm opzetten?gerbrandicus schreef:Juist wel. Het hele idee was juist dat er 190cc op het kenteken moest. En dat is gelukt, gewoon gegevens van het Daytona blok meegenomen.NIX schreef:Behalve dat RDW niet doorhad hoeveel cc het blokje was, gok ik...
Ik kan proberen met een YX150 te komen.. alleen ben ik bang dat ze dat op een monkey niet erg zullen waarderen..
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos