honda C320S kopen of niet?
Re: honda C320S kopen of niet?
Als het een ts50dx betreft dan mag er toch nog 100 euro vanaf. Er ontbreken toch een paar zeldzame onderdelen. Een paar jaar geleden heb ik eentje verkocht voor 450euro in complete staat met halfhoge uitlaat.
Is het dit type als in voorbeeld?

http://6volt.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook wel eens dingen gekocht die makkelijk meer geld opbrengen. Als iemand een compleet origineel ssje koopt voor 500euro, betekent dat niet dat alle ssjes maar 500 euro waard zijn.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
lars
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda SS50
Nee met die cd achtige tankrubbers, mooier qua type dan deze vind ik persoonlijk. Ziet trouwens wel goed uit op zich.sarcus schreef:Als het een ts50dx betreft dan mag er toch nog 100 euro vanaf. Er ontbreken toch een paar zeldzame onderdelen. Een paar jaar geleden heb ik eentje verkocht voor 450euro in complete staat met halfhoge uitlaat.
Ik haat onderschriften!
-
lars
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda SS50
Bedankt allen,
Ik denk dat ik het niet ga doen. Want ik wil deze zomer eens wat meer rijden en wat minder klussen voor de afwisseling. Bovendien heb ik geen plek meer id schuur en ik wil geen van mijn andere brom-babies de deur wijzen.
Ik denk dat ik het niet ga doen. Want ik wil deze zomer eens wat meer rijden en wat minder klussen voor de afwisseling. Bovendien heb ik geen plek meer id schuur en ik wil geen van mijn andere brom-babies de deur wijzen.
Ik haat onderschriften!