denk dat ik deze week maar eens een sproeiersetje van 72 t.e.m 90 ga halen. Kweet eigenlijk totaal niet wat er nu op zit
ND gemonteerd
-
Kickstarter
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: gezond verstand
Re: ND gemonteerd
updateje : punten lekker op de F gesteld vandaag, en echt toertje gaan rijden, gaat goed en haalt zijn snelheid maar rond de 70 is het net of hij valt weg. gas lossen en hij neemt de draad weer op.
denk dat ik deze week maar eens een sproeiersetje van 72 t.e.m 90 ga halen. Kweet eigenlijk totaal niet wat er nu op zit
iemand hier soms een idee welke maat er in zon geval op hoort? het is btw maar een 16mm...
Ik zit vaak tussen de 75 en de 80
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Kickstarter
Vandaag wat tijd gehad om te checken, er zat een 60 op
vandaar dat ie
raar deed. Gauw setje bestellen en op naar maatje 75,
thx eric voor de ongeveer welke maten je hebben moet.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Kickstarter schreef:Vandaag wat tijd gehad om te checken, er zat een 60 opvandaar dat ie
alles tussen de 50 en 100
en je moet niet meer betalen dan 2.50 per sproeier
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Kickstarter
zo updateje : sproeiersetje besteld alsook een hele hoop originele stekkertjes
want de vorige eigenaar heeft liggen klooien met van die poepleliijke rode en blauwe pluggen alsook
gewoon met tape
daarstraks de juiste voelmaatjes gaan halen in de autovak,
was een tientje voor een setje met in een keer alle maten (wat zitten er veel in) en gelijk
klepjes mooi en (juist) gesteld, en 0.05 is idd fragiel
.
Nog een vraagje over de punten, in de manual staat 0.4mm, is dat correct?
of moet het hier ook weer 0.04 zijn? ik heb ze op 0.4 gesteld op de T (zoals in de manual staat beschreven)
start van eerste kick zonder choke. 0.04 lijkt me wat weinig denk ik
want de vorige eigenaar heeft liggen klooien met van die poepleliijke rode en blauwe pluggen alsook
gewoon met tape
was een tientje voor een setje met in een keer alle maten (wat zitten er veel in) en gelijk
klepjes mooi en (juist) gesteld, en 0.05 is idd fragiel
Nog een vraagje over de punten, in de manual staat 0.4mm, is dat correct?
of moet het hier ook weer 0.04 zijn? ik heb ze op 0.4 gesteld op de T (zoals in de manual staat beschreven)
start van eerste kick zonder choke. 0.04 lijkt me wat weinig denk ik
-
Kickstarter
Heb ik ook gedaan, op de F, en dan opening gecheckt en is mooi 0.4 op de TJurrien schreef:Punten stel je op tijdstip, niet op opening. Was al gezegd.
Hoe wil jij de opening stellen zonder het tijdstip te veranderen? Ook even de laatste paar regels lezen wat er in je boek staat
. Het makkelijkste is gewoon de punten op F, of net vóór F, te laten openen en verder nergens naar kijken.
De punten moeten een bepaalde opening halen, dat zal dan 0.4mm zijn. Als ze niet zo ver open gaan moet je ze vervangen, dan zal dat fibertje te ver afgesleten zijn.
Of gewoon zeggen: "AAAH FUCK DIE 0.4MM!" en er lekker mee rijden.
Of gewoon zeggen: "AAAH FUCK DIE 0.4MM!" en er lekker mee rijden.
Die nok komt op een bepaald punt op de nok van het vliegwiel. Dus ik denk dat hij het altijd wel haalt, of alleen maar verder open gaat en dus ook langer open blijft, wat je eigenlijk niet wil.
Dus: optie B
Dus: optie B
Nee ik denk dat je dat niet goed hebt. Na verloop van tijd slijt dat kunststof blokje wat over de nok van het vliegwiel loopt af. Dus na verloop van tijd gaan de punten steeds minder ver en minder lang open. Ik vermoed dat die 0,4 uit het boek dus een afkeurmaat is.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
0,3 - 0,4. Wil je weten hoe lang je nog lekker hard kunt rijden voor punten echt helemaal op zijn?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Ik heb iets van 50.000 km met een 50cc-blokje gereden, volgens mij met hetzelfde setje originele punten.
Bij de kever heb ik de punten een keer wat verder moeten laten openen omdat hij niet zo lekker startte, toen kon je met het oog niet eens meer zien dat ze open gingen. Een 0.05-voelermaatje ging er toen ook niet meer tussen.
Bij de kever heb ik de punten een keer wat verder moeten laten openen omdat hij niet zo lekker startte, toen kon je met het oog niet eens meer zien dat ze open gingen. Een 0.05-voelermaatje ging er toen ook niet meer tussen.
Gewoon het afgesleten blokje weer op het nokje stellen en nergens naar kijken.