CD 70 laten keuren
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: CD 70 laten keuren
Ik zag net een vraag van dohcmike die ik nu niet zo snel terugvind. Dit is waarschijnlijk wat je zoekt: http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... 38&t=15172
-
dohcmike
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: O.a CD50 (70cc) caferacertje,CD175A en meerdere Japanse puzzels
Mooi, want het is wel een SS lensNIX schreef:E-keur boeit niet, wel het lichtbeeld, maar dat zit met een echte SS lens wel goed.
-
dohcmike
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: O.a CD50 (70cc) caferacertje,CD175A en meerdere Japanse puzzels
Ja, heb ik gevonden bedankt voor de reactie!nielspbr schreef:Ik zag net een vraag van dohcmike die ik nu niet zo snel terugvind. Dit is waarschijnlijk wat je zoekt: http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... 38&t=15172
Er zijn toch ook CD,s van voor 70?
Ik zal morgen m,n nummer eens nakijken maar meen dat hij niet met een 2 begint...
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Waar het bij een keuring om gaat is dat je met een veilige fiets aan komt zetten waar een aantal dingen op zitten (spiegel, remlicht, etc.)
Ik wist ook niet wat ik moest verwachten, en heb één persoon hier op het forum helemaal doodgespamd met vragen over wat ik allemaal moest hebben en of bepaalde dingen voldoen, maar eenmaal NA de keuring ben ik er een heel stuk rustiger van geworden.
Het keuren is echt geen marteling, je moet gewoon met een veilige fiets aankomen.
+1 voor degene die ik doodgespamd heb, trouwens.
Ik wist ook niet wat ik moest verwachten, en heb één persoon hier op het forum helemaal doodgespamd met vragen over wat ik allemaal moest hebben en of bepaalde dingen voldoen, maar eenmaal NA de keuring ben ik er een heel stuk rustiger van geworden.
Het keuren is echt geen marteling, je moet gewoon met een veilige fiets aankomen.
+1 voor degene die ik doodgespamd heb, trouwens.