E10 in SS50/CD50

Hier kun je praten over je honda.
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Re: E10 in SS50/CD50

Bericht door john »

Mano schreef:Olie op? hebben we al lang niet meer nodig, olie
We zijn met z'n allen gewoon gek dat we die olie baronnen niet een rot schop geven!
er is meer oorlog/corruptie/etc. door olie dan door geloofs-of politieke verschillen!
De Amerikanen lopen voorop in het vasthouden aan die zwarte prut, en de rest v/d wereld er als een mak lammetje achteraan

ff lekker stoken

das ook zonde van de olie
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
h5speedje
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50

Bericht door h5speedje »

john schreef:
Mano schreef:Olie op? hebben we al lang niet meer nodig, olie
We zijn met z'n allen gewoon gek dat we die olie baronnen niet een rot schop geven!
er is meer oorlog/corruptie/etc. door olie dan door geloofs-of politieke verschillen!
De Amerikanen lopen voorop in het vasthouden aan die zwarte prut, en de rest v/d wereld er als een mak lammetje achteraan

ff lekker stoken

das ook zonde van de olie
Alcohol geeft een hetere verbranding....dus krijgen we weer meer nox in de uitlaatgassen...dus gaan we weer meer zure regen produceren?? hoezo milieu ??
Als je het in een moderne auto gooit met klopsensoren en motor managment ok..die kunnen dat wel baas...althans mijn amerikaanse corrado slc was er in 1992 al op voorbereid dus die zal er geen last van hebben; daar mag je to 40% bijmengen voor hij het niet meer baas kan..gevolg is wel dat hij automatisch het ontstekingstijdstip gaat verlaten, dus kuch nog meer slecht verbrande gassen de pijp uit?? ik heb medelijden met de katalysator vooral in de zomer bij filerijden...
Komt bij dat het bio is...biodiesel kun je niet langer als een half jaar bewaren anders verrot het..geld dat ook voor de bio ethanol??
Hoezo creeer je onafhankelijkheid met de auto...nu ben je verplicht om iig de bio diesel op te rijden binnen een bepaalde tijd (of weggooien maar dat is weer slecht voor het milieu)
Dit voorkomt dat je op topsnelheid het ding in de 1 trapt en daardoor het wegdek gaat beschadigen....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
Lejon
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit

Bericht door Lejon »

Hoelang is die E10 er al ? En is het al in Nederland. Heb gister mn brommer volgegooid en vandaag gaf die in het middengebied harde knallen en liep het niet geweldig. Maar kan ook door de regen komen van vanochtend
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
Thomgun
4T-MSB addict
Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2

Bericht door Thomgun »

Lejon schreef:Hoelang is die E10 er al ? En is het al in Nederland. Heb gister mn brommer volgegooid en vandaag gaf die in het middengebied harde knallen en liep het niet geweldig. Maar kan ook door de regen komen van vanochtend
volgens mij nog nergens, dus dat zal het niet zijn.. :wink:
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Edo
slagschroevendraaier elite
Bezit: Honda Chaly, GB500

Bericht door Edo »

Lejon schreef:Hoelang is die E10 er al ? En is het al in Nederland. Heb gister mn brommer volgegooid en vandaag gaf die in het middengebied harde knallen en liep het niet geweldig. Maar kan ook door de regen komen van vanochtend
Lejon, wtf.
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

http://nos.nl/video/224222-duitsers-wei ... anken.html
Filmpje duurt 1:15 en bij 1:15 komt de aap uit de mouw.
Daarom vond ik dat bericht over die scooterboer en die een inlaatspruitstuk moest vervangen omdat er E10 was getankt.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Wil iedereen gewoon zijn zilverpapieren hoedjes weer terug op zetten?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Mano
Krasser
Bezit: CD50

Bericht door Mano »

Afbeelding
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding
Plaats reactie