Ik heb niets tegen bami brommers als mensen er plezier van kunnen hebben het zij zo.
Originele Honda's zijn namaker veel duurder in de aanschaf.
Alleen denk ik niet dat je er meer dan 1000 euro voor krijgt aangezien de meeste mensen een soort angst hebben met 2e hands brommers.
En mensen zullen daar dan ook minder voor betalen aangezien de bami brommers vaak 1000 euro nieuw zijn.
Vaak willen mensen dat soort bedragen om die reden niet aan een 2e hands uitgeven.
Ik denk dat je bij 800 euro nog van veel geluk, en een aardige koper mag spreken.
Of hij moet zo ontiegelijk facked up mooi zijn dat mensen steil achterover slaan van verbazing.
Dan willen mensen misschien wel 1000 geven, met de nadruk op misschien.
Waarde van brommer na opknappen?
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Re: Waarde van brommer na opknappen?
Honda CoolDriver50
-
puntenslijper
- 4T-MSB beginner
Goede tip!Eric schreef:Dus:
Originele spullen houden en bij verkoop de brommer terug bouwen naar origineel en de aangeschafte "tuning" delen los verkopen. Krijg je nog niet alles terug, maar waarschijnlijk wel iets meer.
-
DaxDream
- Frequent 4T-MSB visitor
Ligt eraan wat voor een tunningspul het is, als het weer van die goedkope chinese rommel is dan wens ik je succes met het verkopen en omdat het al cheap ligt in de winkel en er dus 2dehands bijna niks voor kan vragen als het er gebruikt uitziet, of is het van duurdere merken kitaco, takegawa, daytona,g-craft etc is wel een stuk duurder maar de kwaliteit ligt ook vele male hoger.
Nou zeg ik niet dat je het snel in nl zou verkopen
maar België heb je daar wel meer kans toe.
En een pbr 2dehands verkopen hij moet er wel bijna in nieuwstaat uit zien als je er 800 voor wil vangen.
En tjah iedereen zegt het hier je krijgt het nooit terug wat je erin gestoken hebt.
Nou zeg ik niet dat je het snel in nl zou verkopen
En een pbr 2dehands verkopen hij moet er wel bijna in nieuwstaat uit zien als je er 800 voor wil vangen.
En tjah iedereen zegt het hier je krijgt het nooit terug wat je erin gestoken hebt.