Zijn een hoop 50cc'tjes (denk aan tweetakt) die 2 keer zoveel vermogen hebben als mijn 70cc'tje.
Verder succes met alles
Ik vind het geluid lelijk. Maar da's niet het grootste probleem. Die dingen kunnen ab-so-luut niet tegen water. Dus als-ie hald uuit je frame steekt en je rijdt door een plas of er valt een plensbui dan wil je brommer niet meer. Het is nog enigszins te verbeteren door ze regelmatig met filterolie in te spuiten maar dat doen de meeste brommerrijders niet.puntenslijper schreef: En ik zal nog ff moeten nadenken wat ik nou doe qua power filter.. Die het dan voornamelijk voor het geluid en het makkelijker sleutelen.
hebben mensen in Ommen rare nicknames dan?niek is ik schreef:GOD! ik wilde net zeggen...
Uit Ommen zeker?
Ah joh, zit die jongen niet zo te pesten!NIX schreef:Iedereen hier raadt je een snelle nok op 50cc af, dus haal lekker een snelle nok, zet hem op je 50cc en ga daarna roepen dat het fantastisch loopt. Klaar!
... op blauwe maandag!Camiel schreef:Ja iedereen heeft wel eens hard gereden. Ik heb ook wel eens 95 gereden op m'n ori 50 blokje met 19 teur, bergaf, plat op de tank en wind mee. Maar dat is allemaal niet erg representatief voor je werkelijke doordeweekse top.