mijn ss of jouw ss.
de eerste die bij de rdw met een blije smoel weg kan lopen krijgt een kratje pils
koen 50 schreef:wedstrijdje wiens brommer eerder af is?
mijn ss of jouw ss.
de eerste die bij de rdw met een blije smoel weg kan lopen krijgt een kratje pils
jij werkt ook bij de ah?? xdChristiaan schreef:koen 50 schreef:wedstrijdje wiens brommer eerder af is?
Bij mij is het enkel opbouwen, maar op dit moment heb ik eventjes geen geld meer om een buddy, achterveren en al dat soort dingen te kopen, aanstaande maandag komt mijn loon weer.
Michel26 schreef:Ziet er goed uit![]()
jij werkt ook bij de ah?? xdChristiaan schreef:koen 50 schreef:wedstrijdje wiens brommer eerder af is?
Bij mij is het enkel opbouwen, maar op dit moment heb ik eventjes geen geld meer om een buddy, achterveren en al dat soort dingen te kopen, aanstaande maandag komt mijn loon weer.

Nee, ik zat op het Meander ;pBlootkonijn schreef:wat ga je met die verroeste vering doen dan?
wel leuk ding man, wel wat anders dan 2 jaar geleden.
jij zat ok op Thorbecke toch?
volgens mij heb je voor 5 tientjes een nieuwe velg en een handje vol spaken. even een middag prutsen om het in elkaar te krijgen.koen 50 schreef:dan gaat dat roest alleen maar glimmen, dat bruine krijg je er toch niet meer af met poetsen?
butt head schreef:volgens mij heb je voor 5 tientjes een nieuwe velg en een handje vol spaken. even een middag prutsen om het in elkaar te krijgen.koen 50 schreef:dan gaat dat roest alleen maar glimmen, dat bruine krijg je er toch niet meer af met poetsen?
dan het ding even weg brengen om te laten richten en je bent met totaal ongeveer voor een 65 euro per velg kwijt en dan glimt hij en roest het niet bij de eerste de beste regen bui.