Mijn 2 wielers
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: Mijn CD50
ik rij met 85cc met snelgas en ik kan er meer 29km/h rijden en volgas alles wat er tussen zit is ook geel goed te doen
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
wat dan?Eric schreef:butt head schreef:ik rij met 85cc met snelgas en ik kan er meer 29km/h rijden en volgas alles wat er tussen zit is ook geel goed te doen
ik heb hele andere dingen gelezen.
vol gas wil niet gelijk zeggen dat het hard gaat he
ik praat niet alleen maar poep
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Een hele kleine update na Eric zijn versnellingsbak en kop revisie, die alweer een tijd geleden plaatsvonden.
Ik vond het na de een paar weekjes weer eens tijd om hem uit de schuur te halen en te wassen.
Zitten wen krassen op het mooie ontstekingsdekseltje, en een scheur in de buddy dit door een val na de nieuwjaarsrit.

Ik vond het na de een paar weekjes weer eens tijd om hem uit de schuur te halen en te wassen.
Zitten wen krassen op het mooie ontstekingsdekseltje, en een scheur in de buddy dit door een val na de nieuwjaarsrit.

Laatst gewijzigd door CB50dude op 13 feb 2011 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Honda CoolDriver50
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Die scheur is mooi kut, maar die krassen, zijn die er niet uit te polijsten/schuren???CB50dude schreef:Een hele kleine update na Eric zijn versnellingsbak en kop revisie, die alweer een tijd geleden plaatsvonden.
Zitten wen krassen op het mooie ontstekingsdekseltje, en een scheer inde buddy dit door een val na de nieuwjaarsrit.![]()
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
Hij schakeld nog steeds toppie.Eric schreef:Nouja.... Revisie... Het kan er wel weer een tijd tegenaan.
Als ik stilsta krijg ik hem gewoon in zijn neutraal, hiervoor kreeg ik dat never nooit voor elkaar.
Binnenkort maar eens M8 naar m6 verloopjes kopen en er een stille sigaarpijp opzetten.
Het lawaai maken is leuk geweest, maar dat hoeft van mij niet meer.
Honda CoolDriver50
Mooi, zo'n sigaar!CB50dude schreef:
Binnenkort maar eens M8 naar m6 verloopjes kopen en er een stille sigaarpijp opzetten.
Mijn hoge stuur mag dan velen een doorn in het oog zijn,,, maar ik vind die "nieuwe" uitlaten zo lelijk
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
CB50dude
- 4T-MSB addict
Yes dan ga ik dinsdag bij rovaza een uitlaat scoren!Eric schreef:CB50dude schreef:Hij schakeld nog steeds toppie.Eric schreef:Nouja.... Revisie... Het kan er wel weer een tijd tegenaan.![]()
Als ik stilsta krijg ik hem gewoon in zijn neutraal, hiervoor kreeg ik dat never nooit voor elkaar.
Die kop is al m6.
Honda CoolDriver50