niek is ik schreef:joost praat nou niet over dingen wat je niet weet...(geld ook voor anderen in het algemeen)
niks enkel van voor 98... dat is lulraak wat roepen wat je ergens hebt opgepikt.
er zijn meer dingen, blok moet ook c50 zijn evenals carbureateur...
dit omdat met terug gevoerde 70cc niet kan...
Maar het is echter wel goed mogelijk... c50 blok en carb er onder, zorgen dat ie niet harder als 45 loopt.
Al zal het bij het ene keurings station makkelijker gaan als bij de andere, dat ligt aan de RDW...
ja maar, inderdaad, een 50cc motorfiets uitvoering van een type brommer, wat ook als 50cc brommer uitvoering is geleverd, darabij mag je wel het motorfiets blokje knijpen tot 45 en dan kun je zo keuren.
En er zijn wel verschillen tussen c50 frame en c70 frame, de verdikking in het frame bij een c70 b.v
Dat is niet waar!
Je kunt een C70 wel keuren, als het maar 50cc is en niet harder gaat dan 45, wat voor carb. er op zit zal die lui een worst wezen, hoe moeten zij nou weten wat er op hoort? En een C70 blok met 50cc keuren ze gewoon goed. Ik spreek uit ervaring, dus ga nou niet meteen lopen roepen dat ik er niks van weet.