Wie wil er namens de HVN op de beurs in Rosmalen staan?

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Jurrien
chaly's angel

Re: Wie wil er namens de HVN op de beurs in Rosmalen staan?

Bericht door Jurrien »

niek is ik schreef:klinkt mij als een prima verdeling patrick !

:D

Hoelaat wie wat waar, uhm daar moet ik over overleggen met Jurrien...(die gaat misschien, afhankelijk van de tijd die hij heeft ook mee)
Zal hem zo even pb'en, en hoop dan dat ik weet hoelaat wie wat waar!

Ik zeg, mensen kom zoveel mogelijk! En neem vooral ook brommerts mee !

Een goed gevulde stand is een goed begin :D
Ik heb het even aan Jelke gevraagd, hij kan maandag pas contact opnemen met de beursmensen en laat dan meer weten over de starttijd, toegang en eventuele andere zaken.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Bericht door butt head »

ik was ook van plan om naar rosmaalen te gaan zo als het er nu uitziet ben ik wel vrij van mijn werk

niek kan ik zaterdag met jullie mee rijden dan zal ik kijken of ik zondag een auto kan jatten thuis

had je nog een plekje voor een ssje?
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
niek is ik
4T-MSB heilige
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.

Bericht door niek is ik »

uhm denk dat het krap gaat worden. aangezien we 1 auto hebben, en daarin moet: pa + ik + roP + HVN stand + als het even kan een brommer, want een HVN stand zonder brommer is ook zo jammer...(en als jurrien kan ook nog een jurrien)

Maar wat nog toffer zou zijn, als jij een auto kan fixen, met daarin/daarachter je brommer(s)...
En dan(in mijn ogen) het liefst je SS, want die is heel erg mooi, en iedereen kent altijd de SS, en hebben mensen een punt van herkenning, dan hebben ze iets om over te praten/aan te spreken...

Neem je je pa ook mee, en alle andere 4takt gekken die je kan bedenken en mee willen... want hoe meer mensen+brommers op de stand hoe leuker/gezelliger en toffer het is voor de mensen op de stand, en voor de mensen die die langs komen zodat we hun ook wat te bieden/te kijken hebbem...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
butt head
moppersmurf

Bericht door butt head »

niek is ik schreef:uhm denk dat het krap gaat worden. aangezien we 1 auto hebben, en daarin moet: pa + ik + roP + HVN stand + als het even kan een brommer, want een HVN stand zonder brommer is ook zo jammer...(en als jurrien kan ook nog een jurrien)

Maar wat nog toffer zou zijn, als jij een auto kan fixen, met daarin/daarachter je brommer(s)...
En dan(in mijn ogen) het liefst je SS, want die is heel erg mooi, en iedereen kent altijd de SS, en hebben mensen een punt van herkenning, dan hebben ze iets om over te praten/aan te spreken...

Neem je je pa ook mee, en alle andere 4takt gekken die je kan bedenken en mee willen... want hoe meer mensen+brommers op de stand hoe leuker/gezelliger en toffer het is voor de mensen op de stand, en voor de mensen die die langs komen zodat we hun ook wat te bieden/te kijken hebbem...
oke dan ga ik mijn best doen voor een auto met aanhanger
ik kan dan nog 2 brommers mee nemen en warschijnelijk 2 personen

niek is ik
4T-MSB heilige

dat zou ideaal zijn, hoe meer mensen/brommershoe beter :D :mrgreen:
butt head
moppersmurf

Bericht door butt head »

niek is ik schreef:dat zou ideaal zijn, hoe meer mensen/brommershoe beter :D :mrgreen:
auto geregeld 8-) aanhanger ook 8-)
zaterdag 2 stoelen vrij en 2 brommer platsen
zondag 3 stoelen en 2 brommer platsen vrij
als je niet van comfort houd kunnen er nog bijde dagen 1 persoon bij :P

Gait
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Gait »

butt head schreef:
niek is ik schreef:dat zou ideaal zijn, hoe meer mensen/brommershoe beter :D :mrgreen:
auto geregeld 8-) aanhanger ook 8-)
zaterdag 2 stoelen vrij en 2 brommer platsen
zondag 3 stoelen en 2 brommer platsen vrij
als je niet van comfort houd kunnen er nog bijde dagen 1 persoon bij :P
Misschien wel leuk om een echte oldtimer neer te zetten, een echte C100.
CY80 en Moto Guzzi V7 Classic
Remco
4T-MSB beginner

Bericht door Remco »

Ik zie dit draadje nu pas jongens...ik zit redelijk dicht op het vuur en heb jullie naam in de lijsten niet voor zien komen......wat ik wel weet is dat de indeling etc definitief is goedgekeurd door organisatie en brandweer etc.....dus of er nog mogelijkheid tot inschrijven is....

een stukje uit ons persbericht dat reeds is verzonden en een korte update van onze bouwploeg is bijgaand.
De in 2009 ingeslagen weg van samenwerking is voor alle partijen gunstig uitgepakt, ook Autotron oldtimer producties zelf wil ons waar mogelijk blijven ondersteunen. In 2010 doet men dat door voor het eerst het geweldige EvenTron ter beschikking te stellen!

Niet langer zullen we met zijn allen in het “achteraf zaaltje” genaamd Spykerhal staan welke je enkel via een koude tunnel kunt bereiken. Nee, dit jaar kun je ons vinden in de prachtige hal welke je aantreft links van de entree.

Zij die in de laatste jaren van het pretpark het automuseum bezochten kennen het EvenTron wellicht als de nieuwe museum hal. Wanneer je de kassa bent gepasseerd tref je ons aan als je LINKS afslaat, de beurs zelf tref je aan je RECHTER zijde.

Rondom het thema de Tentoonstelling van toen zal er ook door de collega clubs getracht worden iets van de sfeer welke op een oude RAI tentoonstelling moet hebben gehangen terug te brengen. Meer nog als vorig jaar heeft men positief gereageerd op de plannen. Wereldprimeurs worden opnieuw onthuld, technische noviteiten nader belicht en designtoppers zullen schitteren tijdens de tentoonstelling van toen! De nieuwe hal kent een luxe uitstraling met mooie verlichting en een echt podium alwaar een “show your pride” gedeelte kan plaatsvinden.

In nauwe samenwerking met oa tijdschrift Bromfiets welke de archieven voor ons opende zijn De Bromvliegers, BOC Diessen, Stichting de Pluimenrit en oudebrommers.nl instaat om diverse eyecatchers van weleer opnieuw te presenteren. Wat dacht u van de combinatie Romeinen en bromfietsen? Of ooit een parel van een bromfiets gezien in een enorme schelp?
Kom allen een kijkje nemen in ons gezamenlijke bromfietspaviljoen tijdens de tentoonstelling van toen! Op 16 en 17 januari in het Autotron te Rosmalen! De allermooiste bromfietsen van Nederland zullen in een zo origineel mogelijk nagebouwde setting opnieuw stralen als de sterren van de show!

Vandaag even onze klusploeg mee geholpen, wij komen oa met een vrije interpetatie van de volgende items:

Afbeelding

Onze versie wordt parelmoer kleurig:
Afbeelding

En ook een item naar dit idee zal te vinden zijn in rosmalen:
Afbeelding

en onze versie
Afbeelding

We streven er wel naar het plaatje zo mooi mogelijk kloppend te krijgen dus met soortgelijke machines, De Pluimenrit en BOC Diessen, (2 wat kleinere stichtingen) daarvan zal ik de plannen nog niet verklappen maar dat wordt ook domweg geweldig, ik hoorde iets van een kameel/vliegend tapijt en weet ik het nog meer..

Groene Hart en Oudebrommers.nl komen met een, zeker voor een nieuwkomer, ambiteuze stand van 16x8 meter in het teken van Magneet en Batavus met een zeker 20 tal bromfietsen.

De Bromvliegers hebben dit jaar een flinke coordinerende rol en werken nauw samen met bovengenoemde partijen om er SAMEN een echt "bromfiets pavilljoen" van de te maken, ook blad bromfiets werkt er aan mee en heeft de deuren van het archief voor ons geopend.

De bedoeling is het thema gedurende enkele jaren verder uit te rollen, zo kunnen we ieder jaar meer items uit vervlogen tijden toevoegen.

Een korte greep uit de spectaculaire line-up met show voertuigen die we tezamen op ons bromfiets paviljoen zullen laten zien uiteraard alles onder voorbehoud, wijzigingen voorbehouden.

Verschillende Eysinks
DKW Spoetnik
Batavus Whippet
Sparta Sport Speciaal
Rap Rocky
DKW Hummel Sport
Germaan Olympia Sport
Royal Nord Super Vedette
Fantic Chopper
Vicini
Victoria Avanti
Mobylette Cross
Zundapp 510/515

Slechts een kleine greep....;-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

Hee, 3 honda's gespot. 8-)
Gait
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Gait »

[quote="Remco"]Ik zie dit draadje nu pas jongens...ik zit redelijk dicht op het vuur en heb jullie naam in de lijsten niet voor zien komen......wat ik wel weet is dat de indeling etc definitief is goedgekeurd door organisatie en brandweer etc.....dus of er nog mogelijkheid tot inschrijven is....

Jurrien,

Lees ik dit goed moet je je nog aanmelden
Laatst gewijzigd door Gait op 10 jan 2010 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
CY80 en Moto Guzzi V7 Classic
lowrider
4T-MSB addict

Bericht door lowrider »

Kan zondag evt. de hele dag (tenzij het weer kmp is en Jurrien alleen een zitplek buiten geregeld heeft).
'k Neem een Chaly mee in de koffer.
De allermooiste bromfiets van Nederland

Toegang hoest ik zelf wel op.
Laat maar horen.

Mvg,
Ralph.
Sissemie
4T-MSB regular
Bezit: CB50j

Bericht door Sissemie »

Ik wil zondag ook nog wel even langskomen met de cb! :D
Remco
4T-MSB beginner

Bericht door Remco »

Gait schreef:
Remco schreef:Ik zie dit draadje nu pas jongens...ik zit redelijk dicht op het vuur en heb jullie naam in de lijsten niet voor zien komen......wat ik wel weet is dat de indeling etc definitief is goedgekeurd door organisatie en brandweer etc.....dus of er nog mogelijkheid tot inschrijven is....

Jurrien,

Lees ik dit goed moet je je nog aanmelden

Ik vrees dat het antwoord op je vraag yes is....en of dat nog gaat lukken is zeer de vraag zo kort voor de beurs.
niek is ik
4T-MSB heilige

jurrien is er al mee bezig, als het goed is kan er maandag pas conatct over worden opgenomen met de organisatie...

Ik hoop dat het nog kan, want het beloofd een toffe opkomst/stand te worden...
Remco
4T-MSB beginner

Bericht door Remco »

ok, als je belt naar het autotron moet je Theo en/of lisette hebben zij gaan over deze beurs, dit ter info.
Plaats reactie