honda c50
-
evelknievel
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
daar staat ie ook,B&DHC schreef:evelknievel schreef:pipo als je daar last van hebt kijk je toch ergens anders tjonge jonge wat een gezeur,![]()
zet em dan in de verkoop hoek inplaats van de plofpony
strak ding! jammer van de uitlaat, succes met de verkoop
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
evelknievel
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
aha, 1250 was de vraag prijs toch?
misschien schrikt dat af?
probeer eens voor 1000 , misschien gaat dat vlotter
misschien schrikt dat af?
probeer eens voor 1000 , misschien gaat dat vlotter
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
--Hier stond een schandalig laag bedrag--
Laatst gewijzigd door chaly-dude op 17 nov 2008 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
evelknievel
voor dat geld koop je een brommer met namaak spullen.
op mp bieden mensen hun brommers voor nog meer aan dan lijkt mijn prijs nog realistisch en betaalbaar.
ik weet zelf inmiddels wel als je het 3e dubbele er in stopt krijg je het er nog neit uit maar goed. als ik hem verkoop is het SOwieSO boven de 1000 of ruilen ofzo iets, blijf wel viertakt rijden namelijk.
op mp bieden mensen hun brommers voor nog meer aan dan lijkt mijn prijs nog realistisch en betaalbaar.
ik weet zelf inmiddels wel als je het 3e dubbele er in stopt krijg je het er nog neit uit maar goed. als ik hem verkoop is het SOwieSO boven de 1000 of ruilen ofzo iets, blijf wel viertakt rijden namelijk.
-
evelknievel
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
niet mee eens -- hier ook -- is toch echt een belediging voor een brommer waarvan de vraagprijs 1250 is, das de -- en hier een waarde waarmee je die zou kunnen achterhalen --! :Sroow schreef:Ik zou je maar een beetje gedragen tegen die B0y
Laatst gewijzigd door jos123 op 17 nov 2008 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
evelknievel
hij is de gene die inmijn plofpony plekje gaat rot zooien, dat vind ik toch ook niet netjes. als ik een vraagprijs neer zet die voor mij juist is dan heeft het toch geen zin om er vervolgens een reactie van 650 te plaatsen. dan ben jij uit op niets want deze meneer weet dat ik er niet op in zal gaan, dus is er maar 1 vraag: waarom. mischien zie JIJ hem als 650 maar mishcien vind ik dat jou brommer ook wel, smaken verschillen en eigenwaarde ook.
gr
gr
Laatst gewijzigd door evelknievel op 17 nov 2008 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.