mag weg
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Een tandwiel laten snijden, op dikte van je normale schijf, en je klauw binnenin je ketting monteren. En dan maar hopen dat je ergens een passende ketting kan vindenBen benieuwd hoe je een schijf en tandwiel aan 1 kant wilt fabriceren!
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
-
Martijn ss50
- Frequent 4T-MSB visitor
De achterbrug die ik gekocht heb is van een rs50, een schakel met een mono achterbrug, hij heeft dus al een systeem met tandwiel en een schijfrem. (zie fotos)Lennaert schreef:Een tandwiel laten snijden, op dikte van je normale schijf, en je klauw binnenin je ketting monteren. En dan maar hopen dat je ergens een passende ketting kan vindenBen benieuwd hoe je een schijf en tandwiel aan 1 kant wilt fabriceren!
het enige wat ik nog moet doen is de achterbrug inkorten, want hij is nu veel te lang, een andere schijf, want deze is te groot, en een adapter laten draaien zodat het wiel wat verder naar buiten komt, ca. 3 cm, dan loopt hij niet meer tegen de achterbrug aan.
Met deze afstand kan ik een beetje spelen om hem perfect uitgelijnd te krijgen.
groetjes Bob
zoal ik net al hier boven zei wordt hij ingekort tot een mooie lengte.chaly-dude schreef:ik vind het ook wel vet staan,
maar het komt het niet *lelijk* ver naar achteren staan?
en is er niet een manier om de andere kant van die velgen ietsjes mooier te maken?!
De andere kan van de velg ga ik geen moeite aan besteden aangezien hier de remerij en het tandwiel voorzit. je ziet het niet heel erg.
ik ga trouwens toch voor een minder brede velg, anders moet ik nog meer aanpassen aan de brug omdat je het wiel dan niet goed uitgelijnd krijgt.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.