Shadowmans monkey
-
Name of Steel
-
mark
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ZB150
das nog pijnlijker met pothelm, weg is je kinshadowman schreef:was een motorhelm uit motorzaak met een van de hoogste goedkeurrobert schreef:ligt er maar net aan welke helm je haalt he, die uit de bak van de aldi ziet er misschien hetzelfde uit als die van de motortoko maar dat merk je pas als je valt
de helm lag het ook niet aan alleen het vizier kwam naar binnen zetten
omdat ik echt plat op m,n bek ging
oftewel helm voorkant tegen het asfalt en dan de rest aan ik er nog eens achteraan
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
krijg je iig nooit meer een lelijk sikjemark schreef:das nog pijnlijker met pothelm, weg is je kinshadowman schreef:was een motorhelm uit motorzaak met een van de hoogste goedkeurrobert schreef:ligt er maar net aan welke helm je haalt he, die uit de bak van de aldi ziet er misschien hetzelfde uit als die van de motortoko maar dat merk je pas als je valt
de helm lag het ook niet aan alleen het vizier kwam naar binnen zetten
omdat ik echt plat op m,n bek ging
oftewel helm voorkant tegen het asfalt en dan de rest aan ik er nog eens achteraan
Ik had een Citta...fs1tom schreef:vet ding. SNorfietsen zijn verrekte handig, ik heb 2 tomossen gehad, ze zijn alle 2 gejatvond 't altijd lekker makkelijk, ff naar stad, gewoon de tomos pakken etc
De koning van de Snorfietsen.
En lekker dat die dingen zitten joh!
Hij liep alleen wel tegen de 60...
(Liever 80 met helm, dan 60 zonder helm)
En als je eindelijk brommer rijdt... dan wil je toch niet meer langzamer? Naja, tenzij je ouder wordt en het je minder kan schelen natuurlijk.
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
Marijn-singa
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict