Dag beste leden,
Ik ben laatst aangereden, en toen is mn uitlaat naar de verdoemenis gegaan. gelukkig was dat de enige schade. Ik had een uitlaat die lekker laaaaag en diep klonk, een sportieve bomber, nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks. iets dat gewoon keihard, maar ook lekker laag knalt. hoog of laag, maakt niet uit. als t je hart maar harder laat pompen. ik had zelf deze nog gezien, https://4taktwinkel.nl/1110014902-Uitla ... 0-CD50-C50 deze is laag zodat mn meissie nog makkelijk achterop kan. alleen geen idee van het geluid. dus daarom de vraag aan jullie, wat pas bij mij?
nieuwe knalpijp voor de pony van de ploffert
-
ploffert25
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda ss50 en nog wat andere troep
nieuwe knalpijp voor de pony van de ploffert
Een wijs man zei ooit: Er is maar één weg naar je longen, die moet geasfalteerd worden.
Re: nieuwe knalpijp voor de pony van de ploffert
Jammer van de aanrijding.
Dat is een bloedende oren-uitlaat.
Dat is een bloedende oren-uitlaat.
-
ploffert25
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda ss50 en nog wat andere troep
Ik heb besloten om toch voor deze te gaan, maar hoe monteer je deze, hij lijkt geen steun bij de brug te hebben of iets, hoe werkt dat dan? en wat moet ik bestellen?
Een wijs man zei ooit: Er is maar één weg naar je longen, die moet geasfalteerd worden.
links vd uitlaat zit een beugel/strip metaal met gaten
Ik zou even aan 4taktwinkel een belletje/mailtje doen of de lage uitlaatbeugel erbij zit.
Ik zou even aan 4taktwinkel een belletje/mailtje doen of de lage uitlaatbeugel erbij zit.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Nou vroeger had je gewoon de uitlaat steun van je sigaar uitlaat nodig waar je in ergste geval een 8mm gat in moest boren om dat de bout er niet lekker door paste. Of je pakte een m6 bouten met een paar carrosserie ringen.
Maar ik ben wel benieuwd welke +1.00 70/90 cc zuiger die 48mm dB killer is
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.