Skyteam Dax project
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Skyteam Dax project
Vergeet niet een bus in het frame te doen, anders knijp je het frame dicht als je je achterbrugas aandraait.
- Li'l Popeye
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Skyteam Skymax ICE
Zelfbouw minibikes met Honda GX160
Diverse Honda GX160 - Locatie: Riethoven
- Contacteer:
Klopt,
Misschien dat ik een bus erin maak met aan beide zijden inwendige schroefdraad en dan pasbouten erin, met bijpassende bronzen bussen voor in de, nog te maken, achterbrug.
Hier nog een foto hoe dax er nu bij staat.
Misschien dat ik een bus erin maak met aan beide zijden inwendige schroefdraad en dan pasbouten erin, met bijpassende bronzen bussen voor in de, nog te maken, achterbrug.
Hier nog een foto hoe dax er nu bij staat.

het enige waar ik het mee eens ben is dat een brug binnen het frame altijd inferieur zal zijn aan wat, om redenen, gebruikelijk is in de motorfietsindustrie. wel vind ik dat het frame bij de achterbrug zo breed mogelijk moet zijn (binnen redelijkheid). vooral bij hogere snelheden gaat dit van belang zijn. bij brommers echter, hebben we het over (betrekkelijk) zeer smalle voertuigjes, en dan is het verschil eigenlijk verwaarloosbaar klein, het kan zelfs nihiel zijn. (nihil zelfs...)
Laatst gewijzigd door lil op 19 mei 2025 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Bezit: 2x CY50 R&P
dat is futiel
ok als ik fout zit zit ik fout, ik weet het niet en ik wil het ook niet meer weten
Laatst gewijzigd door lil op 19 mei 2025 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nihil.
-
Nee dodo het is nihil. Zie nihilistisch
nihilistisch is als futilistisch. wou je zeggen dat je futiel spelt als 'futil'? (als je het al goed wil doen is dat op z'n minst futile, en dan nog is het geen nederlands)
ik word echt te oud voor deze shit, is het niet?... de krankzinnige realiteit heeft mij ingehaald. toe maar, zeg maar panneNNNkoek ipv pannekoek. fucking idiots
ik word echt te oud voor deze shit, is het niet?... de krankzinnige realiteit heeft mij ingehaald. toe maar, zeg maar panneNNNkoek ipv pannekoek. fucking idiots
- nielspbr
- Mr Kockengen
Wolters Koenen woordenboek der Nederlandse taal, 27e druk: nihil
ps. en dat is echt geen nieuw/modern woordenboek want gedrukt in 1983.
ps. en dat is echt geen nieuw/modern woordenboek want gedrukt in 1983.
jij en ik moeten echt een praatje met elkaar houwe ouwe, zeg maar waar en wanneer, dan kom ik langs
- nielspbr
- Mr Kockengen
Ga jij nou maar lekker je roes uitslapen want volgens mij ben jij niet helemaal helder.
Het is trouwens houden, geen houwe.
Het is trouwens houden, geen houwe.
omg krijgen we dat weer, ben jij eem straightedger? o ja hoor, in dat geval erken ik je morele superioriteit, onvoorwaardelijk. haha kidding, voorzover je dat ontging. wtf man waar ben je mee bezig, iedereen kan zien dat je niet deugt hoe je hier doet. jah tuurlijk, wegmoddereren. hey, wil je echt praten? noem de plaats en de tijd, ik ben daar.
- Li'l Popeye
- Bezit: Skyteam Skymax ICE
Zelfbouw minibikes met Honda GX160
Diverse Honda GX160 - Locatie: Riethoven
- Contacteer:
De juiste spelling is "nihil". "Nihiel" is geen bestaande Nederlandse woord. "Nihil" betekent in het Nederlands "niets" of "nul".
https://www.youtube.com/watch?v=YUwyZMDTyTM
Heb een dB killer gemaakt, gewoon simpel stuk buis (25x2,5mm en ca 120mm lengte). Verschil in geluid is duidelijk. Zelfs in het filmpje.
Ik heb ook het idee dat de brommer met de dB killer erin net wat beter doortrekt. Haalt in ieder geval een hogere snelheid als zonder.
https://www.youtube.com/watch?v=YUwyZMDTyTM
Heb een dB killer gemaakt, gewoon simpel stuk buis (25x2,5mm en ca 120mm lengte). Verschil in geluid is duidelijk. Zelfs in het filmpje.
Ik heb ook het idee dat de brommer met de dB killer erin net wat beter doortrekt. Haalt in ieder geval een hogere snelheid als zonder.