Waarom ik altijd een onbekend blokje altijd eerst even openmaak
Re: Waarom ik altijd een onbekend blokje altijd eerst even openmaak
niet te geloven, ze hebben aan dat ene ding werkelijk alles verprutst wat er maar te verprutsen viel. je zou zeggen dat ze op gegeven moment toch bij toeval een keer perongeluk iets goed zouden moeten hebben kunnen doen, maar nee hoor, steevast fout, eigenlijk best wel knap... echt van het soort mensen die het voorelkaar krijgen om zichzelf in hun rug te schieten op de schietbaan.
-
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Zorg dat je de tel niet kwijtraakt; ik ben het alweer met je eens. Dit verbaasde mij ook. Het is een wonder dat de magneten er nog in zitten, dat de spiebaan niet compleet verneukt is en de draad voor de trekker nog intact was. De draad op de kruktap is ook nog verbazingwekkend netjes. Op mijn andere XR kruk moest die naar een ondermaat gedraaid. Ik heb nog 2 XR blokjes, beiden met incpomplete topends. Ik ben heel benieuwd hoe die er van binnen aan toe zijn.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
leuk om te zien dit! In het verleden best wat blokken voor mensen gereviseerd, en er zaten echt altijd sleutelfouten in. Zelfs de bijna onaangeraakte blokken hebben stiekem wel iets geks. Ik had laatst een heel origineel NL C50 blok, maar dan helaas ooit een tapeind van de uitlaat afgebroken, doorgeboord, het oliekanaal in. zat een parkerschroefje en wat kneedrommel in haha. Verder goed blok.
''UNOX MAN''
-
- chaly addict
XR blok weer eronder vandaan gehaald, wilde het spruitstuk erop schroeven, dat ging niet, had dus eerst moeten kijken hoe alle draadgaten en draadeinden in de kop waren. Uilaattapeinden steken ook niet echt recht uit de kop, kreeg de flens er maar net over. Wordt vervolgd.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Gaat lekker. Was er iets wel goed aan dat blok?
-
- chaly addict
Zat. Bak, kruk, zuiger cilinder,carters, koppeling, kickspul, ontstekingplaat, weinig van te zeggen. Maar duidelijk ook veel prutswerk. De kwaliteit van de reparaties is zo dramatisch.