tja. hobby he. en ik heb toch al 12 Honda's. dus soms je creativiteit zn gang laten gaan.
Gewoon doen wat er in je hoofd knaagt

Vroegah op de mts hadden we de middelen om kunststof te lassen bij practicum materiaalkunde. Hebben ze bij jullie niet zoiets?
Is dat niet te doen met Inotec plastifix?KiP schreef: ↑10 mar 2025 18:11 Ik heb een barst in het voorspatbord van de little cub, nu dacht ik dat kan ik mooi fixen met een mec’n’abs prutje maar een spatbord blijkt van PE.
Hoe kan ik dat op een mooie huis tuin en keuken manier repareren?
Is er een lijm voor zo ja welke, want ik zie door de bomen het bos niet meer
gonzo schreef: ↑11 mar 2025 19:17Is dat niet te doen met Inotec plastifix?KiP schreef: ↑10 mar 2025 18:11 Ik heb een barst in het voorspatbord van de little cub, nu dacht ik dat kan ik mooi fixen met een mec’n’abs prutje maar een spatbord blijkt van PE.
Hoe kan ik dat op een mooie huis tuin en keuken manier repareren?
Is er een lijm voor zo ja welke, want ik zie door de bomen het bos niet meer
bron:innotec.euDifficult to glue plastics with a low surface energy, such as PE, PP, ... excluded.
Ik ga het toch proberen, hier int dorp zit nog een zelfstandige kleine schadehersteller.magnamaniac schreef: ↑12 mar 2025 16:24 Ik ben bang dat ze bij autoschade geen ervaring hebben met PE en tegenwoordig zijn bedrijven meer van vervangen dan repareren helaas.
Informeer hier eens: https://www.plasticrepair.nl/reparaties/
De grootste uitdaging is toevoegmateriaal in dezelfde kleur vinden denk ik, of ze moeten van binnenuit kunnen lassen, dan is afwijkende kleur niet zo erg.
Dood is dood, een diepontladen accu is zelden nog tot leven te wekken.
KiP schreef: ↑12 mar 2025 21:10Ik ga het toch proberen, hier int dorp zit nog een zelfstandige kleine schadehersteller.magnamaniac schreef: ↑12 mar 2025 16:24 Ik ben bang dat ze bij autoschade geen ervaring hebben met PE en tegenwoordig zijn bedrijven meer van vervangen dan repareren helaas.
Informeer hier eens: https://www.plasticrepair.nl/reparaties/
De grootste uitdaging is toevoegmateriaal in dezelfde kleur vinden denk ik, of ze moeten van binnenuit kunnen lassen, dan is afwijkende kleur niet zo erg.
En anders maar tiewarps en ijzerdraad