XL50 met kenteken te koop

Verkoop hier je honda brommers of onderdelen. Alleen voor particulieren.
Plaats reactie
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

XL50 met kenteken te koop

Bericht door NIX »

Ik ben wat aan het opruimen en bouwen en deze XL mag eruit. Zit een vers kenteken op en alles doet het. Is 99% compleet en origineel.

Wat mist?
- kapjes. Die ga ik ook niet voor je kopen, want ik word er ziek van dat iemand binnen een dag roept dat hij er 1 gemold heeft en of hij een andere kan krijgen. Je mag zelf uitvinden dat iedereen ze al gemold heeft en dat ze daarom wat kosten als er al een te koop langskomt en je er dus VOORZICHTIG mee moet zijn;
- Skidplate;
- knippers (ook geen mechaniekje in knipperschakelaar);
- accu. Zit nu een ouwe gelaccu in die ik even uit een andere brommer heb getrokken, wil ik dus terug;
- voorste hitteschildje. Geen idee waarom die altijd missen.

Wat is niet ori?
- achterlicht (werkt wel, dus licht, rem en nummerplaat);
- koplamppot (bijna hetzelfde verhaal als kapjes, maar godzijdank is er een bamipot voor de PBR te koop die pas gemaakt kan en er heel veel op lijkt, die zit erop);
- koppelingshevel (zwart plestik, maar werkt gewoon en is indien gewenst nieuw te koop);

Wat is gaar?
- Aanzuigrubber (verlengd met een stuk koelslang, werkt dus wel gewoon);
- voorband (droog, maar niet lek);
- voorvelg en spaken niet moeders mooiste, maar iedereen koopt toch altijd nieuwe spaken en velgen;
- voorremhevel (bol afgebroken, maar werkt gewoon en is nieuw verkrijgbaar);
- voorremkabel is met een schroefnippel. Is nieuw te koop.

Wat is eigenlijk wel goed aan dit hok?
- Hij loopt keurig een dikke 60 zonder geratel en rook of lekkage;
- hij remt;
- de electra is helemaal ok (contact, licht, toeter, neutraal, remlicht en tellerverlichting en laadcircuit);
- als je wil heb ik een andere kaalgemaakte tank zonder deuk ipv van de gele met deuk, jouw keuze);
- buddydekjes zijn gewoon nieuw te koop en van deze zijn schuim en plaat helemaal goed;
- vliegwiel is vastgezet;
- uitlaat is een standaard snel exemplaar, uiterlijk is gewoon als een begrenste ori;
- achterspatboard is gelast, moet nog wel strak gemaakt;
- voorvork is recht en binnenpoten zijn gewoon goed;
- alle draad is goed, zowel draadeinden als draadgaten;
- Bromkenteken met plaatje.

Je kunt dus rijden, je kunt ervoor kiezen om hem eerst mooi te maken of je doet dat in stappen. Je koopt dus geen topstuk, maar je neemt een goede brommer over voor het geld dat ik er ongeveer voor betaald heb. Waarom? Ik had de XR delen nodig die hier op zaten en heb er dus weer XL delen voor moeten aanschaffen, heb hem keurklaar gemaakt en laten keuren. What you see is what you get. Vraagprijs is € 1450,- maar bied gerust.

Afbeelding

Afbeelding
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Jurrien
chaly's angel

Re: XL50 met kenteken te koop

Bericht door Jurrien »

Voor wie doe je dit allemaal?
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Re: XL50 met kenteken te koop

Bericht door NIX »

Je moeder!
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie