Beste, ik heb al lang problemen met het traag optrekken van mijn brommer, ik dacht dat ik dit misschien zou kunnen aanpassen met de bluetooth module maar na enkele forums te lezen tevergeefs. Ik zal het even uitleggen, het duurt erg lang om aan mijn topsnelheid van 52 per uur te zitten, maar echt erg lang, het duurt iets minder lang als deze warm is. Als ik een brug oprij of veel wind tegen heb vertraagd mijn brommer erg veel en trekt deze niet meer op, ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn spruitstuk volledig gelimiteerd is, wat is de functie van een spruitstuk? Ik heb een ongelimiteerde gekocht en deze is gisteren toegekomen, ik zou graag mijn maximum snelheid behouden maar dat deze sneller optrekt want op dit moment is een fiets nog sneller tot aan 30 per uur zal het spruitstuk hiermee helpen?
Ook wil ik graag even jullie mening over een open luchtfilter, zou dit enig verschil maken? En als ik het ongelimiteerde spruitstuk wil monteren en ik moet een slang van de brandstofpomp door het spruitstuk loskoppelen zal de benzine eruit spuiten of zal er niets uitkomen doordat de pomp niet aanligt? Ik veronderstel dat ik gewoon de bouten moet losdraaien langs de onderkant en hem dan gewoon uit de ecu kan trekken / halen? Mvg