krek, alleen over het tussentype kunnen de meningen verschillen, voor mij is een TT gewoon een NT met wel de dikke vliegwieltap en CDI maar nog steeds 6volt, waar een echte NT 12volt is. voor anderen is dat het passport type met wel al de in het frame ingebouwde tank maar in essentie nog steeds een OT type met gewoon een OT 6volt blok met dunne vliegwieltap. ik beschouw die als de voorloper van de latere NT's, en dus ook van de eigenlijke TT's met CDI die anderen al als volledige NT's beschouwen.
de passportjes werden gemaakt van ergens halverwege jaren 70 tot begin jaren 80, de CDI TT's zijn alleen in 82 en 83 gemaakt. tegelijk was er toen ook een nogal eigenaardige volautomaatuitvoering, de AT, wat nogal een flop was...
voor weer anderen is het tussentype de NT's met vierkante spatborden, maar deze zijn gewoon een versie geweest die tegelijk naast de ronde spatborden uitvoeringen gemaakt werden. kon je voor kiezen. dateren van ergens halverwege jaren 80 tot halverwege jaren 90, en ze zijn lelijk AF
wat fotos van mn brommers vind je hier;
viewtopic.php?p=543268#p543268 die economy cub is een TT en die kan eventueel weg. of anders 1 van de carbu presscubs, maar dan wil ik wel nog de achterbrug vervangen want ik wil mn dikke naven wielen behouden.