Dax rijdt opeens nog maar 30
Dax rijdt opeens nog maar 30
Ik vertrekte net mijn brommer en merkten nog al redelijk snel dat deze niet meer optrekte is een 72 cc hiervoor geen problemen gehad zit er nog geen week onder en hij klink ook anders precies een tikkend geluid zouden dit de kleppen kunnen zijn
-
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Dax rijdt opeens nog maar 30
Kleppen stellen kan helpen
-
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mezelf
Kan vreselijk veel oorzaken hebben. Is geen doen om er vlot achter te komen op deze manier. Foto's/ fillempie/nog meer geschiedenis, doen wonderen.
zegt men tegenwoordig letterlijk vertrekte en optrekte? of is dat iets belgies?...
jah nou ik ben allang blij dat het niet de schuld van de belgen is. bedankt voor de opheldering.
en ja fuck de jeugd die onze taal naar de kloten helpen door vooral heel erg hun best te doen met niet opletten op school. die gaan vast een hele goeie baan krijgen in de toekomst, waarmee ze een huis kunnen betalen en een gezin onderhouden, of draaideurcrimineel worden...
ik hoop op het laatste eigenlijk, want wie heeft hun nou werkelijk nodig? beter dat ze werkgelegenheid scheppen voor gevangeniscipiers, dan heeft er tenminste nog iemand wat aan.
en ja fuck de jeugd die onze taal naar de kloten helpen door vooral heel erg hun best te doen met niet opletten op school. die gaan vast een hele goeie baan krijgen in de toekomst, waarmee ze een huis kunnen betalen en een gezin onderhouden, of draaideurcrimineel worden...
ik hoop op het laatste eigenlijk, want wie heeft hun nou werkelijk nodig? beter dat ze werkgelegenheid scheppen voor gevangeniscipiers, dan heeft er tenminste nog iemand wat aan.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: CB50J
CB50JX
CB50K1 - Locatie: Made
Uhh...
Lil, ik tel in jouw stukje tekst (los van de nogal verrekte kromme zinsopbouw) al snel pakweg 14 taalfouten........
Onder welke cat. moeten we jou rekenen....?
Lil, ik tel in jouw stukje tekst (los van de nogal verrekte kromme zinsopbouw) al snel pakweg 14 taalfouten........
Onder welke cat. moeten we jou rekenen....?
Laatst gewijzigd door DreCB50 op 01 nov 2024 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn brommer loopt niet slecht, maar rijdt prima...
je moet mij rekenen onder wie wel weet hoe het moet maar het zich permitteert er een eigen draai aan te geven. en ik kan me dat dan ook permitteren. dit in tegenstelling tot de eerder aangeduide jeugd die geen taalkundig benul heeft en het zich niet kan permitteren om er een eigen taaltje op na te gaan zitten houden, want hun eventuele toekomstige werkgever (if ever) zit daar hoogstwaarschijnlijk niet om te springen. had je zelf ook wel kunnen bedenken.
maarreh, noem die 14 taalfouten eens. ik kom op 4 of 5, geen hoofdletters gebruiken, een woordje als jah, helpt ipv helpen en kloten ipv klote?... en in een andere post belgies ipv belgisch?
beschouw het maar als dichterlijke vrijheid, ik sta momenteel niet voor de klas he
maarreh, noem die 14 taalfouten eens. ik kom op 4 of 5, geen hoofdletters gebruiken, een woordje als jah, helpt ipv helpen en kloten ipv klote?... en in een andere post belgies ipv belgisch?
beschouw het maar als dichterlijke vrijheid, ik sta momenteel niet voor de klas he
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: CB50J
CB50JX
CB50K1 - Locatie: Made
Tja, moest zelf ook even een schrijffout verbeteren....
Oohhh... hoe lang moet je nog zitten dan...?ik sta momenteel niet voor de klas he
Mijn brommer loopt niet slecht, maar rijdt prima...
ja niet meer he
o man ik ben zo blij, je hebt geen idee
ik ben trouwens van de ouwe slag he. bij ons was het nog pannekoek ipv pannenkoek, en koekepan ipv koekenpan. bedenk je eens hoe krom dat taalgebruik eigenlijk is, het raakt kant noch wal. alsof je meerdere pannen (meervoud) nodig zou hebben om 1 koek (enkelvoud) te bakken. belachelijk. das hetzelfde alsdat het amerikaanse pancake ineens als panscake geschreven zou moeten worden. ze zien je al aankomen, beginnen ze zich alvast dood te lachen voordat je erover begint.
en als je weet waarom dat zo gedaan is ga je helemaal dood, ik zal het je maar besparen
o man ik ben zo blij, je hebt geen idee
ik ben trouwens van de ouwe slag he. bij ons was het nog pannekoek ipv pannenkoek, en koekepan ipv koekenpan. bedenk je eens hoe krom dat taalgebruik eigenlijk is, het raakt kant noch wal. alsof je meerdere pannen (meervoud) nodig zou hebben om 1 koek (enkelvoud) te bakken. belachelijk. das hetzelfde alsdat het amerikaanse pancake ineens als panscake geschreven zou moeten worden. ze zien je al aankomen, beginnen ze zich alvast dood te lachen voordat je erover begint.
en als je weet waarom dat zo gedaan is ga je helemaal dood, ik zal het je maar besparen
-
- 4T-MSB beginner
- Bezit: Honda PC50 K1
Sorry, maar wat een hoop gezwets hier. Irritant en neerbuigend commentaar op de taalvaardigheid van topicstarter, nog los van de rest van het gezwam eromheen. Kent u de uitdrukking ‘OK boomer!’? Waarschijnlijk niet..
@topicstarter check de timing van je nokkenas - mogelijk tandje versprongen
@topicstarter check de timing van je nokkenas - mogelijk tandje versprongen
oh ga janken joh
sowieso, als school al geen zin had waarom dit forum dan wel?...
en o ja, ineens was z'n nokkenasketting een tandje versprongen, terwijl alles eerst gewoon goed was, zomaar vanzelf. wie had het over gezwets?...
en ja ik ben een boomer, en blij toe, niks om neerbuigend over te doen. ik heb in de mooiste tijd geleefd die er bestaat, het tweede interbellum, er komt nooit meer iets beters. have a happy WWIII. OK gen-Z, zet em op hoor. ga maar lekker de A12 blokkeren ofzo
sowieso, als school al geen zin had waarom dit forum dan wel?...
en o ja, ineens was z'n nokkenasketting een tandje versprongen, terwijl alles eerst gewoon goed was, zomaar vanzelf. wie had het over gezwets?...
en ja ik ben een boomer, en blij toe, niks om neerbuigend over te doen. ik heb in de mooiste tijd geleefd die er bestaat, het tweede interbellum, er komt nooit meer iets beters. have a happy WWIII. OK gen-Z, zet em op hoor. ga maar lekker de A12 blokkeren ofzo
-
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Iets met 2 maten, Lil.
Overigens kan het groene boekje van mij ook de boom in.
Overigens kan het groene boekje van mij ook de boom in.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
ja nou ik dacht dat ik het duidelijk genoeg uiteengezet had, het is eerder appels en peren dan een twee maten. maargoed, dat is dan een kwestie van mening.
wat betreft het groene boekje, de huidige versie ben ik altijd falikant tegen geweest, ik zie het als een aanslag op onze taal en dientengevolge de cultuur. maargoed, dat is inmiddels ook al weer 30 jaar geleden. ik heb er weinig tegen kunnen doen, en boomers beginnen ook uit te sterven, dus het boeit ook steeds minder. ik moet constateren dat ik een beetje een nihilist ben geworden, maar dat ben ik zeker niet altijd geweest. geloof het of niet, maar ik was altijd uitbundig en hoopvol en mijn enhousiasme stak altijd iedereen in mijn omgeving aan.
dus... het maakt me niet uit wat de haterz hier zeggen, ik weet wel beter
wat betreft het groene boekje, de huidige versie ben ik altijd falikant tegen geweest, ik zie het als een aanslag op onze taal en dientengevolge de cultuur. maargoed, dat is inmiddels ook al weer 30 jaar geleden. ik heb er weinig tegen kunnen doen, en boomers beginnen ook uit te sterven, dus het boeit ook steeds minder. ik moet constateren dat ik een beetje een nihilist ben geworden, maar dat ben ik zeker niet altijd geweest. geloof het of niet, maar ik was altijd uitbundig en hoopvol en mijn enhousiasme stak altijd iedereen in mijn omgeving aan.
dus... het maakt me niet uit wat de haterz hier zeggen, ik weet wel beter