Problem met aanmelden
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Problem met aanmelden
lil, laatste bericht 12:10 vandaag.
ps. als iemand hem op vakantie heeft gestuurd it wasn't me. Ik moet wel zeggen dat ik dit best grappig vind.
ps. als iemand hem op vakantie heeft gestuurd it wasn't me. Ik moet wel zeggen dat ik dit best grappig vind.
-
helpmij
- 4T-MSB beginner
- Bezit: iets
nee het is niemands schuld, en ik gun je je pleziertje, maar help me nou effe
ik vermoed dat ik bij het veranderen van emailadres ook nog mn wachtwoord had moeten veranderen, die vakken heb ik leeggelaten. verders zou ik niet weten wat er fout heeft kunnen gaan.
misschien nog dat ik bij mn profiel in mn notificatie opties alle berichtgeving via email heb uitgevinkt, en dat ik daarom geen bevestigings email kreeg, maar dat kan ik nu niet meer nagaan of dat zo is.
ik vermoed dat ik bij het veranderen van emailadres ook nog mn wachtwoord had moeten veranderen, die vakken heb ik leeggelaten. verders zou ik niet weten wat er fout heeft kunnen gaan.
misschien nog dat ik bij mn profiel in mn notificatie opties alle berichtgeving via email heb uitgevinkt, en dat ik daarom geen bevestigings email kreeg, maar dat kan ik nu niet meer nagaan of dat zo is.
- SS50-Maarten
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50 1977 rood bromfiets
SS50 1974 goudkleurig motorfiets
We kunnen jouw tirades missen als kiespijn.
Jij terug op het forum en vaste leden stappen direct op.
lil schreef: ↑20 jun 2024 22:18 o heb je het hem gevraagd? verbaast me nog niks. laat je me dit vertellen, leraren zijn zo stom als het achterend van een varken, draaien hun hele leven lang ieder schooljaar alleen maar hetzelfde riedeltje af en verders weten ze niks. en waarom zouden ze ook, de jeugd van tegenwoordig is zo mogelijk nog stommer en kunnen zelfs dat simpele fucking riedeltje niet volgen omdat ze meer geintresseerd zijn in hun teringtelefoontjes, stoer met messen over straat lopen, met marokaans accent praten, thenorthface jasjes en louisvuitton flikker tasjes en als boeffies met capuchonnetjes op lopen terwijl het niet regent, tot zelfs binnen in de klas. ze kunnen precies helemaal niks, kunnen nog geen fietsband plakken, het enige waar ze goed voor zijn is in de gevangenis belanden zodat er tenminste nog een of andere cipier een baan aan over kan houden. leer maar lekker niks!! ga maar lekker niet naar de bieb om je meer te verdiepen in de fucking bare basics die je aangegeven zijn op school, want meer is het niet. studeren is hard je best doen man, wat dacht je? dat het vanzelf komt? school is niet eens fucking moeilijk, ik haalde op de mavo niks dan tienen in alle vakken, zo fucking makkelijk was het. ook vwo 3 4 5 6 7 weetikveel is niet echt moeilijk, gewoon nog steeds puur basics. al zijn vwo leraren wel wat meer onderlegd en kun je ze wat meer vragen, maar je moet vooral zelf achter de kennis aangaan van de vakken die je intresseren. school geeft je alleen maar aan wat er aan mogelijkheden zijn, meer niet, daar moet je zelf je tijd aan wijden. kom je aan met je huh wat als ik anodes an me brommer plak net als bij boten, een klok hebben horen luiden terwijl je niet weet waar de klepel hangt, gaat toch weg man. zie dat je jezelf fatsoenlijk inlicht voor je je scheur opentrekt.
en nee ik ga geen docent worden, fuck die teringjeugd, groei maar lekker op voor galg en rad, misluk maar lekker voor de maatschappij. ik weet waar ik mn kennis van heb, en dat het niet voor iedereen weggelegd is, en dat je er je best voor moet doen. ik heb het lekker voorelkaar voor mezelf, en fuck de rest. en nog steeds ben ik bij hoor, op me ouwe dag, ik weet nog steeds wat er speelt in de wereld, en met de jeugd, en weet ik veel al die debiele shit van tegenwoordig.
mijn raad aan je, voor als je al kinderen hebt, stuur ze naar een streng christelijke school, en sla ze met een dik stuk hout als ze iets verkeerds doen. pas als ze er een levenslang trauma aan overhouden weet je dat je tot ze doorgedrongen ben, niks tere kinderzieltje, kijk hoever ze je dwingen om te gaan voordat je die koppige fucking eigenwijze teringwil van ze gebroken hebt. wie van zn kinderen houdt kastijd ze, want anders kan je ze in de gevangenis komen opzoeken. godver fuck of met je je moet docent worden, het is niet mijn fout, was het maar zo, dan was ik godverdomme nog blij toe ook.
Heppie met kleppie! 
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
mompelt iets over gaar laten koken in zijn eigen sop....zelfs een alwetende weet niet alles.
Eat shit and die..........
-
helpmij
- 4T-MSB beginner
zo, is dat jouw ware aard?... en dan vergeet je even al mijn welgemeende hulpvaardigheid. wat een backstabber zeg.SS50-Maarten schreef: ↑08 sep 2024 09:00We kunnen jouw tirades missen als kiespijn.
Jij terug op het forum en vaste leden stappen direct op.
lil schreef: ↑20 jun 2024 22:18 o heb je het hem gevraagd? verbaast me nog niks. laat je me dit vertellen, leraren zijn zo stom als het achterend van een varken, draaien hun hele leven lang ieder schooljaar alleen maar hetzelfde riedeltje af en verders weten ze niks. en waarom zouden ze ook, de jeugd van tegenwoordig is zo mogelijk nog stommer en kunnen zelfs dat simpele fucking riedeltje niet volgen omdat ze meer geintresseerd zijn in hun teringtelefoontjes, stoer met messen over straat lopen, met marokaans accent praten, thenorthface jasjes en louisvuitton flikker tasjes en als boeffies met capuchonnetjes op lopen terwijl het niet regent, tot zelfs binnen in de klas. ze kunnen precies helemaal niks, kunnen nog geen fietsband plakken, het enige waar ze goed voor zijn is in de gevangenis belanden zodat er tenminste nog een of andere cipier een baan aan over kan houden. leer maar lekker niks!! ga maar lekker niet naar de bieb om je meer te verdiepen in de fucking bare basics die je aangegeven zijn op school, want meer is het niet. studeren is hard je best doen man, wat dacht je? dat het vanzelf komt? school is niet eens fucking moeilijk, ik haalde op de mavo niks dan tienen in alle vakken, zo fucking makkelijk was het. ook vwo 3 4 5 6 7 weetikveel is niet echt moeilijk, gewoon nog steeds puur basics. al zijn vwo leraren wel wat meer onderlegd en kun je ze wat meer vragen, maar je moet vooral zelf achter de kennis aangaan van de vakken die je intresseren. school geeft je alleen maar aan wat er aan mogelijkheden zijn, meer niet, daar moet je zelf je tijd aan wijden. kom je aan met je huh wat als ik anodes an me brommer plak net als bij boten, een klok hebben horen luiden terwijl je niet weet waar de klepel hangt, gaat toch weg man. zie dat je jezelf fatsoenlijk inlicht voor je je scheur opentrekt.
en nee ik ga geen docent worden, fuck die teringjeugd, groei maar lekker op voor galg en rad, misluk maar lekker voor de maatschappij. ik weet waar ik mn kennis van heb, en dat het niet voor iedereen weggelegd is, en dat je er je best voor moet doen. ik heb het lekker voorelkaar voor mezelf, en fuck de rest. en nog steeds ben ik bij hoor, op me ouwe dag, ik weet nog steeds wat er speelt in de wereld, en met de jeugd, en weet ik veel al die debiele shit van tegenwoordig.
mijn raad aan je, voor als je al kinderen hebt, stuur ze naar een streng christelijke school, en sla ze met een dik stuk hout als ze iets verkeerds doen. pas als ze er een levenslang trauma aan overhouden weet je dat je tot ze doorgedrongen ben, niks tere kinderzieltje, kijk hoever ze je dwingen om te gaan voordat je die koppige fucking eigenwijze teringwil van ze gebroken hebt. wie van zn kinderen houdt kastijd ze, want anders kan je ze in de gevangenis komen opzoeken. godver fuck of met je je moet docent worden, het is niet mijn fout, was het maar zo, dan was ik godverdomme nog blij toe ook.
je kan lullen wat je wil over mij, maar ik heb mn hart tenminste op de goeie plaats.
dan heb ik echt meer respect voor gonzo, die is tenminste openlijk over dat ie me niet mag.
maargoed, weten dan we ook weer.
ik ben trouwens niet weg he, maar ik geef wel zoveel om mn originele account, die wil ik graag terug.
Laatst gewijzigd door helpmij op 08 sep 2024 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Haha, wat nou weer?
Lilkleine of lilhonda
Volgens mij kan je(een moderator of beheerder?) niet zomaar iemand die zegt dat hij Lil is de inlog van (echte)Lil geven.
Gr. Wim.
Lilkleine of lilhonda
Volgens mij kan je(een moderator of beheerder?) niet zomaar iemand die zegt dat hij Lil is de inlog van (echte)Lil geven.
Gr. Wim.
Laatst gewijzigd door wim V8 op 08 sep 2024 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
-
helpmij
- 4T-MSB beginner
gewoon lil, kleinste nick van het forum
- wim V8
- 4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Gaat ook niet gebeuren denk ik, dan kan iedereen dat doen met de naam elke gebruiker.
Gr. Wim.
Gr. Wim.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's:
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
We kunnen jouw tirades missen als kiespijn.
We kunnen allemaal gemist worden hier...
We kunnen allemaal gemist worden hier...
Hop hop gas dr op
-
helpmij
- 4T-MSB beginner
een beheerder kan wel kijken in de account of en wat er mis is, en het emailadres daarin gebruiken om me te contacten en te verifieren of ik het ben, de emailverandering is namelijk wel degelijk gelukt, want ik kreeg de melding dat dat emailadres al in gebruik was toen ik hem voor deze huidige account wou opgeven.
en ook weet ik wat dat emailadres is, en zelfs het oude weet ik nog, dus dat kan ook geverifieerd worden.
en ook weet ik wat dat emailadres is, en zelfs het oude weet ik nog, dus dat kan ook geverifieerd worden.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Je hebt nu toch een acount? Verander je naam "helpmij" in Lil2, Lill, lillhonda of weet ik wat.
Stoorzender kan ook
P.s. Laatste bericht van mij in dit topic
Gr. Wim.
Stoorzender kan ook
P.s. Laatste bericht van mij in dit topic
Gr. Wim.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's:
-
helpmij
- 4T-MSB beginner
nee deze account is stom, ik wil mn eigen account terug
- SS50-Maarten
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50 1977 rood bromfiets
SS50 1974 goudkleurig motorfiets
Jules Deelder zou zeggen: Je hebt een goed hart, het zou alleen gekookt op je rug moeten hangen en zo laag dat de honden er bij kunnen.helpmij schreef: ↑08 sep 2024 09:35zo, is dat jouw ware aard?... en dan vergeet je even al mijn welgemeende hulpvaardigheid. wat een backstabber zeg.
je kan lullen wat je wil over mij, maar ik heb mn hart tenminste op de goeie plaats.
dan heb ik echt meer respect voor gonzo, die is tenminste openlijk over dat ie me niet mag.
Mijn ware aard is dat opgekropte irritaties over iemand er soms ineens uitkomen. Die irritaties zijn er al langer. En ik had het al eerder willen zeggen maar dan wiste ik het bericht weer omdat ik geen zin had in gedoe.
Desalniettemin bedankt voor je welgemeende hulpvaardigheid.
Heppie met kleppie! 
-
helpmij
- 4T-MSB beginner
nou je timing doet je geen goed, je had het beter eerder kunnen zeggen, je hebt me diep teleurgesteld.
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Zwaar herkenbaar.......SS50-Maarten schreef: ↑08 sep 2024 10:47Jules Deelder zou zeggen: Je hebt een goed hart, het zou alleen gekookt op je rug moeten hangen en zo laag dat de honden er bij kunnen.helpmij schreef: ↑08 sep 2024 09:35zo, is dat jouw ware aard?... en dan vergeet je even al mijn welgemeende hulpvaardigheid. wat een backstabber zeg.
Mijn ware aard is dat opgekropte irritaties over iemand er soms ineens uitkomen. Die irritaties zijn er al langer. En ik had het al eerder willen zeggen maar dan wiste ik het bericht weer omdat ik geen zin had in gedoe.
Jammer genoeg kun je topics niet blocken, zodat je ze niet meer ziet.
Eat shit and die..........